Nowości w systemie Medfile®

Program dla gabinetu Medfile® jest na bieżąco aktualizowany i rozszerzany o nowe przydatne funkcje.

Warto śledzić obszar „Nowości w systemie Medfile”, w którym znajdziemy krótkie artykuły na temat programu służącego do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Tutaj też informujemy o planowanych aktualizacjach programu Medfile®.

Krok 1

Wchodzimy w podstawowe funkcje programu Medfile® poprzez logo znajdujące się u góry, po lewej stronie okna.

Wejdź w podstawowe funkcje programu Medfile
Krok 2
  • W sekcji „Nowości w systemie Medfile” znajdziemy najnowsze, wstawione artykuły, dotyczące programu Medfile®.
  • Klikamy w „Czytaj wszystkie” w celu rozwinięcia sekcji.
Nowości w systemie Medfile
Krok 3

Klikając w „Podgląd” otwieramy interesujący nas artykuł.

Podgląd w nowościach systemu Medfile
Krok 4

Artykuł dotyczący najbliższej aktualizacji w programie Medfile®, wraz z opisem wstawianych funkcji.

Zobacz nowy artykuł

Medfile® jest przyjaznym programem służącym do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Sukcesywnie wprowadzane są zmiany w programie.

O wszystkich nowościach nasi klienci informowani są na bieżąco.

Zgodny z RODO.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Co to jest centrum powiadomień?

Centrum powiadomień to narzędzie wbudowane w aplikację webową Medfile, które pozwala śledzić na bieżąco, co dzieje się w ciągu dnia w Twojej placówce. Kliknięcie wyskakujące powiadomienie przenosi Cię do odpowiedniego modułu. Mogą to być wiadomości o wizytach, płatnościach, powiadomieniach SMS oraz wiele innych! Zobacz więcej.
 

Jak włączyć centrum powiadomień?

Centrum powiadomień należy uruchomić w zakładce „Moje konto' - „Centrum powiadomień". Zobacz więcej

Gdzie ustawić centrum powiadomień?

Centrum powiadomień można ustawić bezpośrednio z zakładki „Moje konto". Następnie wchodzimy w kafelek „Centrum powiadomień" i konfigurujemy je według preferencji. Sprawdź jak zrobić to krok po kroku

Jak ustawić powiadomienia z podziałem na lokalizacje?

W zakładce „Centrum powiadomień” został dodany podział ze względu na lokalizację. Użytkownik ma możliwość ustawić, z której lokalizacji wybrany użytkownik będzie otrzymywał powiadomienia. Aktywujemy suwak „Ustawienia własne”, a następnie wybieramy odpowiednią lokalizację i przystępujemy do personalizacji powiadomień dla danej placówki.
 

Czy ustawienia w centrum powiadomień można ustawić dla każdego użytkownika/lokalizacji osobno?

Jak najbardziej tak. Konto główne ma możliwość, aby aktywować każdemu użytkownikowi lub każdej lokalizacji inne powiadomienia. Sprawdź więcej

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację