Czyszczenie konta po okresie testowym

W czasie 14‑sto dniowego okresu testowego można weryfikować różne funkcje programu Medfile®.

Możemy wpisywać fikcyjnych pacjentów, wizyty i gabinety w ramach testów i nauki programu.

Oswojenie się z programem służącym do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Program dla poradni i gabinetów indywidualnych Medfile® ułatwia dalszą na nim pracę.

Krok 1
  • Po dokonaniu wyboru płatnego konta Medfile®, ilości korzystających z programu użytkowników i rodzaju płatności, przechodzimy dalej w celu sfinalizowania zakupu subskrypcji.
  • W następnym kroku wypełniamy „Dane do zamówienia / Dane do faktury”, akceptujemy oświadczenia, postanowienia regulaminu i umowę serwisu Medfile®.
Wypełnij dane do faktury
Krok 2

W tym miejscu możemy także „Wyczyścić dane konta z okresu testowego”, czyli wszystkie fikcyjne dane wpisane do programu podczas jego nauki.

Wyczyść dane konta z okresu testowego
Krok 3
  • „Wybierz dane do wyczyszczenia” oznaczamy suwakiem dane z poziomów, z jakich chcemy, żeby zostały usunięte.
  • Mamy do dyspozycji: kartotekę pacjentów, zaplanowane wizyty, wystawione rachunki oraz recepty.
  • Po kliknięciu w „Zatwierdź” akceptujemy wprowadzone na koncie zmiany.
Wybierz dane do wyczyszczenia

Czyszczenie konta po okresie testowym jest funkcją o jaką prosili nasi obecni klienci.

To razem z lekarzami, specjalistami oraz pracownikami medycznymi tworzymy program Medfile® dla Ciebie.

Zgodny z RODO.

 

Zalety funkcji „Czyszczenie konta po okresie testowym”Medfile®:

  • możliwość rozpoczęcia pracy na zakupionym koncie bez zbędnych, testowych danych
  • szybkie porządki po nauce programu służącego do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej
  • oszczędność czasu na ręczne czyszczenie konta po okresie testowym

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy przed zakupem subskrypcji mogę przetestować system?

Tak. Przez 14 dni można testować system Medfile bezpłatnie. Sposób bezpłatnego testowania regulują zapisy w regulaminie serwisu. Sprawdź więcej

Od czego uzależniona jest opłata w systemie Medfile?

Opłata uzależniona jest od ilości użytkowników na danym koncie. Aktualny cennik widnieje w cenniku. Sprawdź więcej

Na jaki okres wykupuje się subskrypcję?

Subskrypcję wykupuje się na 12 miesięcy. Dla płatności rocznej nie ma możliwości wypowiedzenia umowy w trakcie jej trwania (za wyjątkiem sytuacji opisanych w Regulaminie §5. ROZWIĄZANIE UMOWY Pkt. 3). Umowę można wypowiedzieć 1 miesiąc przed jej zakończeniem. W przypadku braku wypowiedzenia umowa jest przedłużana automatycznie na kolejny rok. Administrator przewiduje możliwość wcześniejszego zakończenia umowy dla Użytkowników, którzy wybierają miesięczny harmonogram płatności – tzw. elastyczną umowę (Regulamin §5. ROZWIĄZANIE UMOWY Pkt. 1).

Jakie formy płatności obowiązują przy umowie na 12 miesięcy?

Abonament można opłacić jednorazowo za 12 miesięcy z góry. Użytkownik może dokonywać również rozliczeń abonamentowych w formie comiesięcznych opłat płatnych z góry w wysokości określonej w cenniku dla elastycznej umowy i anulować subskrypcję przed końcem aktualnego okresu subskrypcji. Usługa zostanie anulowana od dnia przypadającego po ostatnim dniu aktualnego okresu subskrypcji, a typ konta zostanie zmieniony na Medfile Free.

Kto decyduje o formach promocji i częstotliwości promocji programu Medfile?

Decyzję podejmuje Partner. Medfile dostarcza materiały (banery). Możemy także dostarczyć artykuły (pisane bezpłatnie na zamówienie na uzgodniony temat lub wspierać pisane przez Partnera materiały).

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację