Podgląd wizyty w karcie pacjenta
Medfile® jest idealnym oprogramowaniem medycznym zarówno dla małych, jak i dużych placówek medycznych.
Jednym z innowacyjnych udogodnień, jest podgląd wizyty z perspektywy karty pacjenta.
Dzięki niemu możesz na bieżąco uzupełnić nową kartę wizyty oraz podejrzeć już te istniejące.
Twórz swoją placówkę wspólnie z Medfile®.
Program całkowicie zgodny z RODO.
Z perspektywy zakładki „Kalendarz”, klikamy na wybraną wizytę.
Wybieramy przycisk „Otwórz wizytę”.
- Wyświetla nam się karta wizyty, którą możemy mieć w tradycyjnej wersji lub jak w naszym przypadku w zmniejszonej karcie wizyty,
- Następnie klikamy przycisk „Podgląd wizyty” w pasku po prawej stronie ekranu.
- Wyświetla nam się podgląd wizyty, który został podzielony na 2 ekrany,
- Z lewej strony widzimy obecną kartę wizyty, z kolei z prawej wcześniejsze wizyty pacjentki.
- Na bieżąco (w lewej części ekranu) możemy uzupełnić obecną kartę wizyty — dodając tytuł wizyty czy zmieniając godzinę, czy gabinet,
- Dzięki podzieleniu ekranu na 2 części (po prawej stronie widoku) mamy możliwość, aby sprawdzać informacje z poprzedniej wizyty.
Z tej perspektywy możemy również uzupełnić wywiad lekarski oraz inne potrzebne rubryki.
Po wprowadzeniu danych ważne jest, aby kliknąć przycisk “Zapisz zmiany”, dzięki temu wprowadzone przez nas informacje zostaną zachowane.
- Z perspektywy prawej części ekranu do archiwalnej wizyty możemy również przejść za pośrednictwem przycisku „Otwórz wizytę”,
- Z kolei po wybraniu przycisku „Drukuj”, możemy w szybki sposób wydrukować daną kartę wizyty.
Prowadź Elektroniczną Dokumentację Medyczną wspólnie z dedykowanym do tego programem Medfile®.
Korzystaj z wszystkich udogodnień, które na bieżąco wprowadzamy do naszego systemu.
Bezpośrednio z perspektywy karty pacjenta, możesz wejść w podgląd wizyty i uzyskać dostęp do wielu informacji w jednym miejscu.
Najczęściej zadawane pytania
Karta pacjenta zbudowana jest w oparciu o drukowane bloczki lekarskie, co pozwala na kompleksowe prowadzenie historii choroby pacjenta. Dostępna jest standardowa karta pacjenta oraz karty dedykowane dla fizjoterapeutów oraz stomatologów.
Tak, jest taka możliwość. Sprawdź więcej
Z perspektywy mojego konta, w zakładce „Formularze” wchodzimy w „Karty wizyt”. Przy konkretnej karcie wchodzimy w „ołówek” (edycja karty), wybieramy „uprawnienia” i zaznaczamy, kto ma dostęp do danej karty. Zobacz więcej.
Tak, kilka użytkowników może korzystać z jednej karty wizyty.
Wchodzimy w “Moje konto”- “Użytkownicy”- wybieramy użytkownika i wchodzimy w jego edycję. W miejscu “Karta wizyty” wybieramy tą, która będzie domyślna dla danego użytkownika. Zobacz więcej.