Podgląd wizyty w karcie pacjenta

Medfile® jest idealnym oprogramowaniem medycznym zarówno dla małych, jak i dużych placówek medycznych. 

Jednym z innowacyjnych udogodnień, jest podgląd wizyty z perspektywy karty pacjenta. 

Dzięki niemu możesz na bieżąco uzupełnić nową kartę wizyty oraz podejrzeć już te istniejące.

Twórz swoją placówkę wspólnie z Medfile®.

Program całkowicie zgodny z RODO

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Kalendarz”, klikamy na wybraną wizytę.

Wejdź w wybraną wizytę
Krok 2

Wybieramy przycisk „Otwórz wizytę”.

Wybierz przycisk otwórz wizytę
Krok 3
  • Wyświetla nam się karta wizyty, którą możemy mieć w tradycyjnej wersji lub jak w naszym przypadku w zmniejszonej karcie wizyty,
  • Następnie klikamy przycisk „Podgląd wizyty” w pasku po prawej stronie ekranu.
Wejdź w podgląd wizyty
Krok 4
  • Wyświetla nam się podgląd wizyty, który został podzielony na 2 ekrany,
  • Z lewej strony widzimy obecną kartę wizyty, z kolei z prawej wcześniejsze wizyty pacjentki.
Sprawdź podgląd wizyt u pacjentki
Krok 5
  • Na bieżąco (w lewej części ekranu) możemy uzupełnić obecną kartę wizyty  — dodając tytuł wizyty czy zmieniając godzinę, czy gabinet,
  • Dzięki podzieleniu ekranu na 2 części (po prawej stronie widoku) mamy możliwość, aby sprawdzać informacje z poprzedniej wizyty.
Uzupełnij dane w karcie wizyty
Krok 6

Z tej perspektywy możemy również uzupełnić wywiad lekarski oraz inne potrzebne rubryki.

Uzupełnij wywiad lekarski
Krok 7

Po wprowadzeniu danych ważne jest, aby kliknąć przycisk “Zapisz zmiany”, dzięki temu wprowadzone przez nas informacje zostaną zachowane.

Zapisz wprowadzone dane
Krok 8
  • Z perspektywy prawej części ekranu do archiwalnej wizyty możemy również przejść za pośrednictwem przycisku „Otwórz wizytę”,
  • Z kolei po wybraniu przycisku „Drukuj”, możemy w szybki sposób wydrukować daną kartę wizyty.
Drukuj kartę wizyty

Prowadź Elektroniczną Dokumentację Medyczną wspólnie z dedykowanym do tego programem Medfile®

Korzystaj z wszystkich udogodnień, które na bieżąco wprowadzamy do naszego systemu. 

Bezpośrednio z perspektywy karty pacjenta, możesz wejść w podgląd wizyty i uzyskać dostęp do wielu informacji w jednym miejscu. 

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jak wygląda karta pacjenta?

Karta pacjenta zbudowana jest w oparciu o drukowane bloczki lekarskie, co pozwala na kompleksowe prowadzenie historii choroby pacjenta. Dostępna jest standardowa karta pacjenta oraz karty dedykowane dla fizjoterapeutów oraz stomatologów.

Czy mogę dodawać załączniki do karty pacjenta?

Tak, jest taka możliwość. Sprawdź więcej

Jak przypisać kartę wizyt do danego lekarza?

Z perspektywy mojego konta, w zakładce „Formularze” wchodzimy w „Karty wizyt”. Przy konkretnej karcie wchodzimy w „ołówek” (edycja karty), wybieramy „uprawnienia” i zaznaczamy, kto ma dostęp do danej karty. Zobacz więcej
 

Czy kilku specjalistów może korzystać z jednej karty wizyty?

Tak, kilka użytkowników może korzystać z jednej karty wizyty.
 

Jak ustawić kartę wizyty jako domyślną?

Wchodzimy w “Moje konto”- “Użytkownicy”- wybieramy użytkownika i wchodzimy w jego edycję. W miejscu “Karta wizyty” wybieramy tą, która będzie domyślna dla danego użytkownika. Zobacz więcej
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację