Podgląd wizyt w kartotece pacjenta

Wygląd kartoteki powinien umożliwiać jej szybki i intuicyjny przegląd.

Podobnie w przypadku wyglądu listy wizyt pacjentów, który powinien być przejrzysty i miły dla oka.

Lista wizyt, jest bardzo istotna, gdyż daje możliwość sprawdzenia co pacjentowi dolegało wcześniej. 

Listę wizyt przedstawiamy w systemie kolumnowym.

Według własnych preferencji możemy ją modyfikować oraz bez problemu zmienić ją w jedno bądź dwu kolumnowym systemie. 

Program dla poradni i gabinetów Medfile® zgodny z RODO.

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Pacjenci”, klikamy na „Podgląd wizyty”.

Wejdź w podgląd wizyty
Krok 2
  • Wyświetla nam się lista wszystkich wizyt, które zostały utworzone u danego pacjenta,
  • Z tej perspektywy można wejść w informacje o danej wizycie, poprzez kliknięcie w nią.
Sprawdź listę wizyt pacjenta
Krok 3
  • Możemy podejrzeć uzupełnioną kartę wizyty,
  • Dodatkowo możemy również ją wydrukować poprzez przycisk „Drukuj”
Widok uzupełnionej karty wizyty
Krok 4

Podgląd wydruku karty wizyty.

Podgląd wydruku karty wizyty
Krok 5

Wizyty możemy podejrzeć z innej perspektywy — w tym celu klikamy w „Szczegóły”, który znajduje się pod danymi pacjenta, dzięki czemu przechodzimy do kartoteki pacjenta.

Wejdź w szczegóły
Krok 6
  • Z perspektywy kartoteki pacjenta wyświetlają się również wszystkie wizyty pacjenta, które zostały umówione/zrealizowane w naszym gabinecie,
  • Domyślnie lista zaplanowanych wizyt prezentuje się w 2 kolumnach,
  • Dodatkowo możemy zmienić ich wygląd poprzez przycisk znajdujący się nad listą wizyt — każdorazowe użycie zmienia wygląd listy na jedną bądź dwie kolumny.
Zmień wygląd listy wizyt
Krok 7
  • Z tej perspektywy, mamy możliwość również, aby: podejrzeć lub edytować kartę wizyty,
  • Możemy również całkowicie ją usunąć lub zakończyć i podpisać — wszystko  to poprzez kliknięcie w odpowiedni przycisk przy wybranej wizycie.
Sprawdź dostępne funkcje
Krok 8

Jeżeli wybierzemy przycisk „Zakończ i podpisz” bezpośredni z perspektywy kartoteki pacjentów możesz zakończyć oraz podpisać wizytę.

Zakończ i podpisz wizytę pacjentowi

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mogę dodawać załączniki do karty pacjenta?

Tak, jest taka możliwość. Sprawdź więcej

Jak przypisać kartę wizyt do danego lekarza?

Z perspektywy mojego konta, w zakładce „Formularze” wchodzimy w „Karty wizyt”. Przy konkretnej karcie wchodzimy w „ołówek” (edycja karty), wybieramy „uprawnienia” i zaznaczamy, kto ma dostęp do danej karty. Zobacz więcej
 

Czy kilku specjalistów może korzystać z jednej karty wizyty?

Tak, kilka użytkowników może korzystać z jednej karty wizyty.
 

Jak ustawić kartę wizyty jako domyślną?

Wchodzimy w “Moje konto”- “Użytkownicy”- wybieramy użytkownika i wchodzimy w jego edycję. W miejscu “Karta wizyty” wybieramy tą, która będzie domyślna dla danego użytkownika. Zobacz więcej
 

Jak edytować kartę wizyty?

Wchodzimy w “Moje konto”- “Formularze”, wybieramy zakładkę “Karty wizyt”, a następnie kartę, którą chcemy edytować. Wchodzimy w jej edycję i klikamy na przycisk “Utwórz nową wersję”. W kolejnym kroku edytujemy kartę i zapisujemy zmiany.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację