Pobieranie aplikacji mobilnej
Zarządzaj swoim kontem w Medfile® również z perspektywy aplikacji mobilnej.
Nasza aplikacja mobilna jest możliwa do zainstalowania na urządzenia mobilne z systemem Android oraz iOS.
Pobranie jej jest bardzo intuicyjne oraz całkowicie darmowe.
Być w kontakcie z pacjentami z każdego miejsca na świecie dzięki aplikacji mobilnej Medfile®.
Program całkowicie zgodny z RODO.
- Jeżeli pobieramy aplikację na system Android — z perspektywy naszego urządzenia mobilnego wchodzimy do aplikacji „Sklep Play”,
- W wyszukiwarce wpisujemy „Medfile”,
- Następnie przechodzimy do widoku aplikacji poprzez kliknięcie nazwy ”Medfile program do gabinetu” lub już w tym miejscu klikamy przycisk „Zainstaluj”.
- Z perspektywy widoku aplikacji możemy przeczytać opinie innych użytkowników lub podejrzeć screeny/filmiki z aplikacji,
- Po wybraniu przycisku „Zainstaluj” - aplikacja automatycznie pobierze się na naszym urządzeniu mobilnym.
Jeżeli aplikacja pobierze się poprawnie na naszym urządzeniu, będziemy mogli już z perspektywy Sklepu Play przejść do aplikacji Medfile, po kliknięciu przycisku „Otwórz”.
- Po otworzeniu aplikacji mobilnej — logujemy się tym samym adresem e-mail oraz hasłem, jak do Medfile w przeglądarce internetowej,
- Mamy równie możliwość, aby zarejestrować się, jeżeli nie posiadamy jeszcze konta.
Prowadź Elektroniczną Dokumentację Medyczną za pośrednictwem intuicyjnej aplikacji mobilnej Medfile® .
Bezpośrednio z aplikacji mobilnej możesz zarządzać kalendarzem wizyt, dodać nową wizytę oraz przejść do kartoteki pacjenta.
Medfile® stwarza specjalistom medycznym kolejne udogodnienie, tworząc aplikację mobilną dostępną na system Android oraz iOS.
Zalety Pobierania aplikacji mobilnej:
-
możliwość zwiększenia ilości zrealizowanych wizyt
-
dostęp do aplikacji zarówno na system Android, jak i iOS
-
możliwość korzystania z każdego miejsca na świecie
-
możliwość pobrania na każde urządzenie mobilne (smartfon/tablet)
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Aplikację mobilną można pobrać bezpośrednio z AppStore (iOS) oraz Sklep Play (Android). Zobacz więcej.
Jak najbardziej tak. Możesz używać aplikacji mobilnej Medfile do umawiania wizyt powtarzalnych.
Nie, powiadomienia ustawione z zakładki „Centrum powiadomień” działają tylko w wersji webowej, nie mają one odniesień do aplikacji mobilnej.