Odwołaj wizytę

Wybierz Portal Pacjenta w serwisie haloDoctor i skorzystaj z wielu dostępnych możliwości. 

Przekonaj się sam, jak bezproblemowo możesz odwołać wcześniej umówioną wizytę.

Pamiętaj również o tym, że zamiast tego masz możliwość, aby zmienić termin zapisanej wizyty u specjalisty.

Uzyskaj fachową pomoc bez wychodzenia z domu dzięki haloDoctor

Krok 1

Z perspektywy zakładki głównej strony haloDoctor, naciskamy na „Zaloguj się.

Wejdź w logowanie
Krok 2
  • Wpisujemy e-mail oraz hasło do Portalu Pacjenta, a następnie wybieramy przycisk „Zaloguj”,
  • Jeśli jednak nie mamy konta w systemie — możemy szybko je założyć  po kliknięciu w „Załóż je tutaj!.
Zaloguj się do portalu pacjenta
Krok 3
  • Z perspektywy zakładki „Moje wizyty” widzimy wizytę, którą wcześniej umówiliśmy,
  • Jeśli termin nam nie pasuje, w szybki sposób możemy go zmienić za pośrednictwem przycisku „Zmień termin”,
  • Jeśli jednak chcemy całkowicie zrezygnować z wizyty, wybieramy „Odwołaj”.
Odwołaj termin wizyty
Krok 4

Otrzymujemy od systemu pytanie — Czy na pewno chcesz odwołać wizytę? - jeśli tak, klikamy w „Odwołaj”.

Potwierdź odwołanie wizyty
Krok 5

Po poprawnym zapisie przez system — otrzymamy komunikat „Wizyta została odwołana”.

Sprawdź otrzymany komunikat

Potrzebujesz pomocy wykwalifikowanego specjalisty? Na haloDoctor uzyskasz ją 24/7. 

Zaloguj się do Twojego konta w Portalu Pacjenta i za pośrednictwem jednego przycisku odwołaj wcześniej umówioną wizytę.

Pamiętaj o tym, że jeśli będziesz potrzebował pomocy lub będziesz miał jakieś pytania — skorzystaj z dedykowanego przycisku „Pomoc”

Portal Pacjenta w haloDoctor jest dostępny dla Ciebie. 

 

Zalety funkcji Odwołaj wizytę w Portalu Pacjenta haloDoctor:

  • możliwość bezpłatnego odwołania terminu wizyty
  • możliwość wykonania wszystkich czynności bezpośrednio z konta w Portalu Pacjenta
  • możliwość ponownego umówienia wizyty 

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Dlaczego nie widać mnie na haloDoctor.pl?

haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
 

Czy jest możliwa integracja z haloDoctor, dzięki API?

Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej

Czy na haloDoctor każdy pacjenta dostaje ten sam link do e-Wizyty?

Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.

Czy pacjenci mogą samodzielnie odwoływać wizyty w Portalu Pacjenta?

Tak, pacjenci mogą samodzielnie odwoływać wizyty, korzystając z opcji „Odwołaj” dostępnej w sekcji Moje wizyty w Portalu Pacjenta. Zobacz instrukcję

Gdzie znajduje się opcja odwołania wizyty w Portalu Pacjenta?

Opcja „Odwołaj” znajduje się obok szczegółów każdej wizyty w sekcji Moje wizyty w Portalu Pacjenta. Sprawdź więcej

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację