Odbieranie połączeń w telefonii internetowej – widok kalendarza

Warto w programie uruchomić i ustawić VoIP.

Początkowo potrzebna jest, Telefonia internetowa VoIP, konfiguracja bezpośrednio z konta w Medfile®.

Program stworzony został w celu prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej online.

Przejrzystość programu oraz funkcje w nim dostępne, usprawniają pracę lekarzy oraz fizjoterapeutów, a tym samym oszczędzają ich cenny czas.

Telefonia internetowa VoIP to idealne rozwiązanie dla gabinetów oraz placówek medycznych.

Pozwala na ich sprawne funkcjonowanie i uporządkowanie całej historii połączeń.

Bezpośrednio z konta Medfile® odbieraj przychodzące połączenia i w tym samym czasie wyświetlaj kartotekę pacjenta. 

Krok 1

Na górnym pasku znajduje się ikona telefonii internetowej.

Widoczna ikona telefonii internetowej
Krok 2
  • W sytuacji, kiedy będziemy mieć połączenie przychodzące, to nazwa „Telefonia”, zmieni się na żółty pasek z numerem telefonu oraz ikoną dzwonka.

  • Wyświetlany numer, to numer przychodzący (np.: pacjent).

Połączenie przychodzące w Medfile
Krok 3
  • Klikamy w dzwoniący numer.

  • Wyświetlą się podstawowe informację znajdujące się w Medfile®, czyli imię i nazwisko pacjenta, numer telefonu, numer telefonu na który pacjent dzwoni. Jeśli pacjent posiada przedstawicieli ustawowych bądź opiekunów prawnych również zostają prezentowani.

Kliknij w dzwoniący numer
Krok 4
  • Klikamy w dane pacjenta (imię i nazwisko).

  • Automatycznie przechodzimy do jego kartoteki.

Naciśnij w imię i nazwisko
Krok 5
  • Gdy połączenie zostanie odebrane przez użytkownika Medfile® – kafelek przy górnym pasku, staje się szary.

  • W wyskakującym oknie przedstawiony jest również czas trwania połączenia.

Historia połączeń została zapisana
Krok 6
  • Gdy połączenie zostaje zakończone ikona słuchawki ustawia się poziomo.

  • Czas połączenia zostaje wtedy zatrzymany i zapisany do historii połączeń.

Odbierz połączenie w Medfile
Krok 7
  • Do historii połączeń możemy przejść bezpośrednio z powiadomienia.

  • Należy w tym celu kliknąć szary napis „połączenia”.

Naciśnij napis połączenia
Krok 8

W sytuacji, kiedy rozmawiamy przez VoIP i w tym samym czasie mamy drugie połączenie przychodzące (kolejny numer Medfile®) – na żółtym tle widoczna będzie ikonka dzwonka oraz cyfra 2.

Połączenie oraz połączenia przychodzące
Krok 9
  • Widok dwóch połączeń: przychodzącego oraz oczekującego.

  • Brak imienia i nazwiska przy połączeniu przychodzącym, zapisany jest jako - „Nieznany numer”.

Połączenie przychodzące oraz oczekujące
Krok 10

Widok trzech połączeń przychodzących jednocześnie – na żółtym tle ikona dzwonka oraz cyfra 3.

Trzy połączenia przychodzące jednocześnie
Krok 11
  • Widok trzech połączeń przychodzących.

  • Jeżeli przy numerze przychodzącym, widnieje imię i nazwisko – numer ten pochodzi z kartoteki pacjenta.

  • Jeśli jeden numer znajduje się w więcej niż 1 kartotece pokazuje się lista rozwijana za pomocą strzałki kierującej się do dołu.

Opcje telefonii komórkowej

Telefonia internetowa, to kolejna funkcja programu Medfile®, która usprawnia pracę w gabinetach specjalistów.

Oferuje wiele wygodnych rozwiązań, a przy integracji z Medfile®, staje się bardzo intuicyjna i pomocna w kontakcie z pacjentami.

Bezpośrednio podczas rozmowy, wyświetlisz kartotekę pacjentów oraz uzyskasz potrzebne o nim informacje. 

Korzystaj z benefitów, oferowanych przez VoIP i popraw jakość swoich połączeń oraz komunikacje z innymi. 

Rozpocznij korzystanie z telefonii internetowej i sam przekonaj się, jakie to proste.

Program dla przychodni medycznych zgodny z RODO.

 

Zalety funkcji „Odbieranie połączeń w telefonii internetowej – widok kalendarza” w Medfile®:

  • łatwa i intuicyjna w obsłudze 
  • idealne rozwiązanie dla gabinetów oraz placówek medycznych 
  • polepszenie kontaktu z pacjentami
  • odbieranie połączeń bezpośrednio z konta Medfile®
  • możliwość sprawdzenia kartoteki pacjenta podczas połączenia

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czego potrzebuję aby zacząć korzystać z telefonii internetowej VoIP?

Dowolnego urządzenia ‑ telefonu podłączonego do adaptera (tzw. Bramki VoIP), bądź komputera / laptopa oraz mikrofonu, słuchawek i zainstalowanego na nim komunikatora VoIP.

Potrzebny nam będzie również dobry oraz stabilny dostęp do Internetu. Sprawdź więcej

Czy podczas korzystania z telefonii internetowej VoIP zachodzi konieczność zmiany numeru telefonu?

Nie. Możemy posiadać numer stacjonarny, komórkowy (krajowy / zagraniczny), który automatycznie staje się naszym numerem wirtualnym. Sprawdź więcej

Co oznacza brak połączeń?

W tym momencie jest brak połączeń przychodzących do Medfile.

 

Co to jest historia połączeń?

Historia połączeń to billing połączeń zarejestrowanych w Medfile. Historia połączeń wskazuje dane z ostatnich 30 dni. Sprawdź więcej

Skąd wziąć Adres URL do powiadomień żeby dokonać integracji z Telefonią VOIP?

Aby otrzymywać informacje o połączeniach przychodzących i wychodzących skopiuj poniższy adres URL i wklej w ustawieniach usługi SuperVoIP API na stronie https://panel.supervoip.pl.  

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację