Moje raporty — tworzenie kategorii oraz podkategorii

Pozwól, aby Medfile® wyręczyło cię z części Twoich obowiązków.

Program oferuje dużo funkcji, które jeszcze bardziej usprawnią pracę w placówce medycznej. 

Tworzenie raportów własnych w Medfile® jest bardzo proste i intuicyjne, a dzięki możliwości tworzenia kategorii oraz podkategorii, Twoja praca będzie jeszcze bardziej usystematyzowana. 

Program całkowicie zgodny z RODO.

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Moje konto”, wchodzimy do zakładki „Raporty”.

Wejdź do zakładki raporty
Krok 2

Klikamy na „Moje raporty”.

Naciśnij moje raporty
Krok 3

W celu stworzenia kategorii w raporcie własnym klikamy w ikonkę koła zębatego.

Naciśnij ikonkę koła zębatego
Krok 4

Klikamy na przycisk „+ Dodaj kategorię”.

Kliknij dodaj kategorię
Krok 5

Wpisujemy nazwę kategorii oraz przypisujemy ją do pożądanego miejsca.

Wprowadź nazwę kategorii
Krok 6

Po poprawnym zapisie danych otrzymamy komunikat „Kategoria została utworzona”.

Komunikat o zapisie danych
Krok 7

Jeżeli chcemy przypisać dany raport do kategorii, wchodzimy do jego edycji za pośrednictwem ikonki ołówka.

Przejdź do edycji raportu
Krok 8
  • Przypisujemy raport do kategorii,
  • Następnie naciskamy przycisk „Zapisz”.
Zapisz raport własny
Krok 9

Po poprawnym zapisie danych otrzymamy komunikat „Zmiany zostały zapisane”.

Komunikat o zapisie danych
Krok 10
  • Wszystkie dodane zakładki będą się nam wyświetlać z lewej strony,
  • Po dodaniu większej ilości raportów pomocna może się okazać opcja wyszukiwarki, dzięki której można szybko wyszukać pożądaną kategorię,
  • Po kliknięciu ikonki koła zębatego zostajemy przeniesieni do możliwości edycji zakładek.
Wejdź w edycję zakładek
Krok 11

W celu edycji dodanej zakładki klikamy ikonkę ołówka.

Wybierz ikonkę ołówka
Krok 12

Po wprowadzeniu odpowiednich zmian wybieram przycisk „Zapisz zmiany”.

Zapisz wprowadzone zmiany
Krok 13

Każdą dodaną kategorię, można również usunąć za pośrednictwem ikonki X.

Usuń wybraną kategorię
Krok 14
  • Otrzymamy komunikat, który prosi nas o potwierdzenie, czy jesteśmy pewni, że chcemy usunąć kategorię, oraz wszystkie podkategorie, które są do niej przypisane,
  • Jeśli tak, naciskamy na „Potwierdzam”.
Potwierdź usuwanie kategorii

Korzystaj z idealnego programu do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Dzięki  Medfile® będziesz mógł poświęcić więcej czasu pacjentowi na wizycie. 

Bezpośrednio z zakładki moje raporty, możesz filtrować w stworzonych raportach oraz dodatkowo tworzyć liczne kategorie i podkategorie

Zoptymalizuj swoją pracę wspólnie z Medfile®.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy na zakończenie współpracy otrzymam wszystkie zgromadzone dane?

Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Jak mogę zobaczyć raporty mojej placówki/mojego konta?

Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w „Raporty”. Możemy wybrać raport ogólny dla całego gabinetu lub dla wybranego gabinetu/specjalisty.
 

Jak podejrzeć usunięte dokumenty księgowe?

Wchodzimy w zakładki „Moje konto” — „Raporty” — „Księgowość”. Usunięty dokument będzie dalej znajdował się w tabeli. Wystarczy kliknąć ikonę „Filtry” i wybrać pozycję „Usunięte”.
 

Jak wygenerować raport prowizji?

Wchodzimy w zakładkę „Moje konto”. Po prawej stronie wchodzimy w zakładkę „Raporty”. Następnie po lewej stronie klikamy w zakładkę „Raport prowizyjny”. Wybieramy zakres czasu raportu, specjalistę i generujemy raport za pomocą przycisku „generuj raport”.
 

Czy raport prowizji można pobrać do Excela?

Oczywiście, wchodzimy do zakładki „Moje konto” — „Raporty” — „Raport prowizyjny”. Uzupełniamy dane i klikamy w przycisk „Pobierz raport do Excel”.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację