Użytkownicy, wstawianie nowego użytkownika

Program dla poradni Medfile®, oferuje możliwość wstawienia nowych użytkowników.

Administrator programu dla gabinetu dodaje użytkownika. 

Od razu można przystąpić do uzupełniania wszystkich potrzebnych danych specjalisty, wprowadzić wartość identyfikatora oraz ustawić harmonogram pracy w kalendarzu.

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna optymalizuje pracę lekarzy i specjalistów medycznych.

Program zgodny z RODO.

Krok 1
  • Wybieramy „Moje konto” z górnego menu programu Medfile.
  • Klikamy na kafelek „Użytkownicy”.
Wejdź w zakładkę użytkownicy
Krok 2

Po prawej stronie okna wybieramy „+ Nowy użytkownik”.

Kliknij przycisk nowy użytkownik
Krok 3
  • Gdy mamy wykupionych za małą ilość wejść dla nowych użytkowników przed przejściem dalej musimy wykonać „Zakup usług do subskrypcji”.

  • Po wykupieniu licencji na dodatkowego użytkownika możemy zająć się wypełnianiem formularza Nowego użytkownika”.

  • Wypisujemy wszystkie potrzebne dane osobowe.

  • Po wprowadzeniu wszystkich poprawek klikamy przycisk "Zapisz".

Kliknij przycisk zapisz
Krok 4
  • Po poprawnym zapisie danych przez program zostaniemy zapytani “Czy chcesz ustawić harmonogram pracy dla tego użytkownika”,
  • Jeżeli chcemy — wybieramy przycisk „Tak”.
Wybierz przycisk tak
Krok 5
  • Wprowadzamy u wybranego użytkownika: godziny pracy oraz gabinet,
  • Aktywujemy lub dezaktywujemy rodzaj (wizyty stacjonarne/e-Wizyty) przyjmowania pacjentów,
  • Po wprowadzeniu wszystkich ustawień naciskamy „Zapisz”.
Zatwierdź godziny pracy
Krok 6
  • Analogicznie ustawiamy harmonogram tygodniowy u nowego użytkownika, uwzględniając godziny pracy oraz gabinet, w którym przyjmuje,
  • Po wprowadzeniu całego harmonogramu wracamy do mojego konta, a następnie ponownie przechodzimy do zakładki użytkownicy, aby dokonać dalszych ustawień.
Ustaw harmonogram tygodniowy
Krok 7
  • Przechodzimy do zakładki „Dane dodatkowe”, w której możemy ustawić: tytuł naukowy, PWZ, rolę oraz specjalizację,
  • Następnie klikamy „Zapisz zmiany”.
Uzupełnij zakładkę dane dodatkowe
Krok 8
  • W zakładce „Ustawienia” mamy możliwość, aby wybrać domyślną kartę wizyty, gabinet, długość wizyty oraz dedykowany kolor w kalendarzu,
  • Za pośrednictwem checkboxów możemy aktywować/dezaktywować wybrane funkcje,
  • Następnie klikamy „Zapisz zmiany”.
Uzupełnij zakładkę ustawienia
Krok 9
  • W zakładce „Usługi + prowizje” możemy przypisać nowemu użytkownikowi wybrane usługi oraz ustawić prowizję,
  • Następnie klikamy „Zapisz zmiany”.
Uzupełnij zakładkę usługi + prowizje
Krok 10
  • Przechodzimy do zakładki „Rejestracja online”, w której określamy od kiedy jest możliwy czas rejestracji stacjonarnej/online do użytkownika,
  • Następnie klikamy „Zapisz zmiany”.
Uzupełnij zakładkę rejestracja online
Krok 11
  • Z perspektywy zakładki „Ustawienia e-Zdrowie P1” uzupełniamy grupę zawodową, typ oraz wartość identyfikatora, jak i domyślny typ wizyty oraz zawód medyczny,
  •  Następnie klikamy „Zapisz zmiany”.
Uzupełnij zakładkę ustawienia e-Zdrowie P1
Krok 12
  • W zakładce „Uprawnienia” za pośrednictwem checkboxów nadajemy uprawnienia do odczytu/edycji/usuwania danych funkcji w systemie,
  • Następnie klikamy „Zapisz zmiany”.
Uzupełnij zakładkę uprawnienia

Po wstawieniu nowego użytkownika do programu odbiorca może rozpocząć pracę w Medfile®.

Dodawanie nowych użytkowników, jest niezwykle proste i zajmuje bardzo mało czasu.

Można od razu uzupełnić wszystkie potrzebne dane specjalisty, usługi, które oferuje oraz zaplanować jego harmonogram pracy

Dołącz do programu Medfile® i ciesz się jego ogromem potrzebnych funkcji.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jak pokazać w kalendarzu jednego użytkownika?

Klikając w rubrykę “Specjaliści” (górny lewy róg kalendarza głównego), wybieramy użytkownika (check), którego kalendarz chcemy mieć widoczny i zatwierdzamy przyciskiem ”Zastosuj”.

Jak dodać użytkownika?

Wystarczy kliknąć „Moje konto”, a następnie w zakładkę „Użytkownicy”. Po prawej stronie klikamy w „Nowy użytkownik”. Zobacz więcej
 

Jak usunąć użytkownika?

W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy usunąć, klikamy w szary krzyżyk (usuń użytkownika).
 

Jak edytować użytkownika?

W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy edytować, klikamy w „ołówek” po prawej stronie, bądź w imię i nazwisko lekarza. Zobacz więcej.
 

Jak nadać uprawnienia użytkownikom?

W trakcie edytowania wybieramy zakładkę „Edytuj uprawnienia”. Zobacz więcej.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację