Usługi, przypisywanie produktu do usługi

Dokładne uzupełnienie obszaru Magazyn w programie Medfile®, pozwala na automatyczne korzystanie z zamieszczonych w nim danych na innych obszarach programu.

Dzięki temu w Usługach możemy przypisywać produkty (wcześniej zamieszczone w Magazynie).

Program do gabinetu umożliwia również dodawanie usługiedytowanie usługi oraz usuwanie usługi.

Zgodny z RODO.

Krok 1
  • Wchodzimy z menu głównego do zakładki „Moje konto”.
  • Następnie wybieramy kafelkę „Usługi”.
Wybierz Usługi na poziomie Moje konto
Krok 2
  • Wyszukujemy usługę, do której chcielibyśmy przypisać produkt.
  • Klikamy na ikonę ołówka służącą do edycji danego obszaru, w tym momencie wybranej usługi.
Edytuj wybraną usługę
Krok 3

W sekcji „Produkty w usługach” wskazujemy w „+ Dodaj produkt”.

Dodaj produkt do usługi
Krok 4
  • Pojawia się rubryka, w którą wpisujemy nazwę produktu.
  • Gdy produkt jest dostępny w magazynie, na liście rozwijanej pojawia się podpowiedź wraz z ilością sztuk produktu (poziom stanu w magazynie) oraz kategorią do której został wpisany.
  • Dodawanie nowego produktu oraz dodawanie kategorii do produktu odbywa się z poziomu „Moje konto/Magazyn”.
  • Wskazujemy na produkt z listy rozwijanej.
Wpisz nazwę produktu
Krok 5
  • Produkt pojawia się w usłudze.
  • W tym miejscu możemy ustawić jaką ilość produktu potrzebujemy do wykonania danej usługi.
Ustaw ilość produktu potrzebną do wykonania usługi
Krok 6
  • W sekcji „Produkty w usługach” widnieją wstawione produkty.
  • Wstawianie drugiego i każdego kolejnego produktu odbywa się analogicznie do pierwszego.
  • Prawidłowo ustawiony produkt w magazynie pozwala na automatyczne uzupełnienie rubryki „jednostka” na tym poziomie, zaraz po wybraniu nazwy produktu.
Automatyczne uzupełnienie rubryki produktem
Krok 7
  • Jeżeli jednak nie skorzystamy z produktu w całości, możemy zmienić to ustawienie.
  • Mamy do wyboru następujące jednostki: opakowanie, gramy, uncje, mililitry, metry, sztuki, pary, ampułki, impulsy, jednostki, wystarczy jedną z nich wybrać z listy rozwijanej.
  • Tymczasem w rubryce „ilość” wstawiamy jaką ilość produktu wykorzystamy w czasie wykonywanej usługi. 
  • Wartość tą możemy doprecyzować do drugiego miejsca po przecinku.
  • W tym miejscu możemy także usunąć dany produkt czerwonym przyciskiem „Usuń”, zamieszczonym po prawej stronie wstawionego produktu.
Zmień ilość produktu potrzebnej do wykonania usługi
Krok 8

Po wprowadzeniu wymaganych produktów do usługi zapisujemy usługę przyciskiem na dole okna „Zapisz zmiany”.

Zapisz zmiany w usłudze
Krok 9
  • Pojawia się komunikat „Usługa została zapisana”.
  • Świadczy to o prawidłowym zapisaniu usługi.
Usługa została zapisana

Zobacz jak wykonuje się przypisywanie MedSign do usługi.

Korzystaj z możliwości Elektronicznej Dokumentacji Medycznej i pozwól sobie na jeszcze większe ułatwienia pracy w gabinecie. 

Medfile® to idealny program dla poradni oraz przyjaciel w Twojej pracy.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jak zmienić usługę w wizycie w kalendarzu?

Klikając w wizytę w kalendarzu, możemy "Usługę" usunąć (prawa strona) i dodać nową (lewa strona ‑ “Kliknij aby uzupełnić” i wybieramy z listy rozwijanej).

Jak dodać usługę do wizyty w kalendarzu?

Klikając w wizytę i wybierając dodatkową usługę (“Kliknij aby uzupełnić”, rozwija się lista usług).

Jak usunąć usługę z wizyty w kalendarzu?

Klikając w wizytę, po prawej stronie okna, obok danej usługi ( sekcji “Usługi”) klikamy w różowy krzyżyk.

Czym jest magazyn?

Jest to funkcja dzięki, której możliwe jest podanie stanu fizycznego zaplecza medycznego. Dowiedz się więcej.  
    

W jaki sposób dodać produkty do sprzedaży?

Wchodzimy w „Moje konto”, wybieramy zakładkę „Magazyn”. Następnie klikamy w „Dodaj produkt” w prawym górnym rogu. Zobacz więcej.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację