Rejestracja online, rejestracja wg lokalizacji

Elektronicznej Dokumentacji Medycznej jest możliwość rejestracji wg lokalizacji. 

Medfile® oferuje dla placówek i przychodni bardzo wygodną formę rejestracji.

Pracuj z programem do gabinetu i ułatwiaj rejestrację swoim pacjentom.

Skorzystaj z modułu Medfile® i zwiększ ilość rejestracji w swojej placówce.

Program dla poradni oraz gabinetów zgodny z RODO.

Krok 1
  • Wybieramy z menu głównego pozycję „Moje konto”.
  • Klikamy w kafelkę „Rejestracja on‑line”.
Wybierz Moje konto a następnie Rejestracja on-line
Krok 2
  • W ramce widnieje kod, który można skopiować na własną stronę WWW i wykorzystać moduł z Medfile® dla swoich potrzeb.
  • Rejestracja wg lokalizacji może widnieć na stronie internetowej placówki.
Kod do skopiowania na własną stronę WWW
Krok 3
  • Kopować można poprzez zaznaczenie kodu i wybranie prawego przycisku myszy, a następnie opcji „Kopiuj”.
  • Zamiennie można wykorzystać kombinację klawiszy ctrl + C (kopiuj) ‑ ctrl + V (wklej).
Kopiuj kod do rejestracji wg lokalizacji
Krok 4

Rejestrację wg lokalizacji można zrealizować poprzez kliknięcie w przycisk „Otwórz”.

Przejdź do rejestracji wg lokalizacji
Krok 5
  • Widok rejestracji wg lokalizacji w Twojej placówce.
  • Widać lekarzy wszystkich specjalizacji.
  • W tym miejscu rozpoczynamy wybór interesującego nas specjalisty, rodzaju wizyty oraz konkretnej placówki.
Widok rejestracji wg lokalizacji
Krok 6
  • Na liście rozwijanej wybieramy interesującą nas specjalizację danego lekarza lub specjalisty.
  • Jeżeli w placówce jest więcej niż jeden lekarz lub specjalista danej specjalizacji należy wskazać, do którego ma odbyć się rejestracja.
Wybierz specjalizację
Krok 7
  • W kolejnym kroku należy wskazać rodzaj wizyty.
  • Do wyboru są trzy opcje: konsultacja online lub w gabinecie, konsultacja online, wizyta w gabinecie.
Wskaż rodzaj wizyty
Krok 8

Wskazujemy placówkę, w której w danym dniu będzie przyjmował wybrany lekarz lub specjalista.

Wybierz placówkę
Krok 9
  • Możemy zmienić usługę wizyty na inną, niż została wskazana w rejestracji.
  • Klikamy w przycisk „zmień” w celu dokonania korekty.
Zmiana wybranej wcześniej usługi wizyty
Krok 10
  • Pojawia się okno „Wybierz usługę”.
  • Wybieramy interesującą usługę i zatwierdzamy ją przyciskiem „wybierz”, znajdującym się po prawej stronie wybranej usługi.
Wybierz inną usługę
Krok 11
  • W oknie głównym rejestracji wg lokalizacji wskazany jest najbliższy wolny termin jako dzisiaj.
  • Jednakże termin wizyty można ustalić wg własnych potrzeb.
  • W tym celu wybieramy „więcej godzin”.
Najbliższy wolny termin
Krok 12

Pokazuje się kalendarz, w którym jest możliwość oznaczenia godziny wizyty w konkretnym dniu miesiąca.

Oznacz godzinę wizyty w konkretnym dniu miesiąca
Krok 13
  • Rozpoczynamy wpisywanie danych pacjenta.
  • Na początek: imię i nazwisko.
Podaj dane pacjenta
Krok 14
  • Pożądanymi danymi są także telefon i adres e‑mail.
  • Tymczasem można wpisać także: PESEL oraz adres pacjenta.
Wpisz pożądane dane
Krok 15
  • Warto także wypełnić wiadomość do specjalisty.
  • W tym miejscu wpisujemy opis problemu zdrowotnego.
  • W tym miejscu znajduje się również rubryka na wpisanie kodu rabatowego. Prawidłowe wpisanie kodu rabatowego oraz zgodność z jego ważnością i dostępnością obniży kwotę wizyty/usługi.
  • Akceptujemy postanowienia regulaminu.
  • Klikamy w przycisk „Zarejestruj się”.
Zarejestruj się wg lokalizacji
Krok 16
  • Wizyta u wybranego specjalisty została zapisana.
  • W tym momencie należy przejść na swoją skrzynkę e‑mail żeby zatwierdzić lub odwołać zaplanowaną wizytę.
  • Z tego miejsca można przejść do pokoju e‑Wizyty.
Przejdź do pokoju e-Wizyty
Krok 17

Klikamy w wiadomość e‑mail „Potwierdź rejestrację na e‑Wizytę”.
 

Potwierdź rejestrację na e-Wizytę
Krok 18
  • W celu potwierdzenia rezerwacji klikamy w link.
  • Jeżeli jednak chcemy anulować rezerwację wybieramy kolejny link.
Kliknij w link w celu potwierdzenia rezerwacji wg lokalizacji
Krok 19
  • Wizyta została potwierdzona.
  • Specjalista jeszcze potwierdzi zaplanowaną wizytę poprzez e‑mail i/lub SMS.
  • Z tego miejsca możemy przejść do e‑Wizyty.
Wizyta została potwierdzona
Krok 20

Kolejna otrzymana wiadomość e‑mail związana z zaplanowaną wizytą posiada link do konsultacji.

Umówiono konsultację ze specjalistą
Krok 21

Poprzez otrzymany w wiadomości link możemy przejść do wirtualnego gabinetu.

Przejdź do wirtualnego gabinetu

Zobacz inną formę rejestracji ‑ rejestracja 3w1 online.

Twoja stronna WWW może także udostępniać rejestrację online.

W paru krokach uruchomisz rejestrację wg lokalizacji na własnej stronie internetowej.

Medfile® możesz więcej!

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
W jaki sposób działa rejestracja pacjenta na wizytę?

Istnieją dwie możliwości zapisania pacjenta na wizytę:

Jak zablokować możliwość zapisu pacjenta przez rejestrację online?

Należy przejść do widoku “Pacjenci”, wybrać odpowiedniego pacjenta, następnie klikamy na przycisk “Szczegóły” i “Edytuj dane pacjenta”. Zaznaczamy suwak “Umieść pacjenta na czarnej liście” oraz “Zablokuj pacjentowi rejestrację on-line”. Na koniec zapisujemy zmiany.
 

Czy rejestracja online jest dodatkowo płatna?

Nie! Rejestracja online we wszystkich pakietach Medfile jest całkowicie bezpłatna. Zobacz więcej.

Co musi być ustawione, aby zadziałała rejestracja online?

Z perspektywy Medfile trzeba uzupełnić wszystkie najważniejsze informacje w zakładkach: 

  • Usługi, 
  • Harmonogramy, 
  • Gabinety,
  • Lokalizację.
Czy trzeba uzupełnić regulamin w rejestracji online?

Tak, każdy klient jest zobowiązany do tego, aby posiadać uzupełniony regulamin rejestracji online. Można wgrać własną treść zgody w formularzu rejestracji lub skorzystać z naszej systemowej wersji. Sprawdź więcej

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację