Powiadomienia e-mail, własny nadawca wiadomości e-mail

W programie do gabinetu Medfile® znajduje się wiele użytecznych funkcji. 

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna pozwala na ustawienie indywidualnego nadawcy emaila, dla każdego lekarza z placówki.

Ponadto lekarz może ustawiać również kopię wysyłanych wiadomości (DW) na inny adres e-mail.

EDM Medfile® to przejrzysty program dla lekarzy i specjalistów różnych specjalizacji.

Krok 1

Z menu głównego wybieramy
„Moje konto” a następnie
kafelkę „Powiadomienia 
e-mail”
.

Wybierz Powiadomienia e-mail
Krok 2
  • Z perspektywy strony powiadomienia e-mail, przechodzimy do zakładki „Nadawcy”,
  • Ustawiamy przy wybranym specjaliście „Nadawcę” wiadomości e-mail (indywidualny e-mail dla każdego lekarza w placówce) oraz w razie potrzeby „Do wiadomości (DW)” (kopia wiadomości kierowanej do pacjenta, wysłana na inny adres e-mail lekarza),
  • W ten sposób każdy użytkownik Medfile® może sam zdecydować, jak będzie prezentował się nadawca wiadomości e-mail oraz czy chciałby otrzymywać kopię wiadomości, kierowanej do pacjenta, na inny adres e-mail.
  • Po zakończeniu ustawień e-mail zapisujemy zmiany.
Ustaw nadawcę wiadomości e-mail
Krok 3

Komunikat potwierdzający, że „Ustawienia zostały zapisane”.

Zobacz komunikat potwierdzający zapisanie
Krok 4
  • By sprawdzić, czy wprowadzone ustawienia e-mail obowiązują, można przetestować obszar na podstawie zaplanowanej przez pacjenta wizyty za pomocą rejestracji online,
  • Poniżej znajdziemy przykład, w jaki sposób działa funkcja „Własny nadawca wiadomości e-mail”,
  • Widok wizyty w kalendarzu ustawionej poprzez rejestrację do specjalisty online niepotwierdzonej przez pacjenta.
Podgląd wizyty z perspektywy kalendarza
Krok 5
  • W tej sytuacji lekarz klika w zaplanowaną w kalendarzu wizytę.
  • Następnie wybiera „Odwołaj”.
Odwołaj wizytę u pacjenta
Krok 6
  • Pojawia nam się okno, które pyta nas, czy jesteśmy pewni, że chcemy odwołać tę wizytę, jeśli tak, to zaznaczamy powód anulowania, a następnie klikamy przycisk „Potwierdzam odwołanie”.
  • W tym momencie wizyta zostanie automatycznie anulowana i zniknie z kalendarza.
Potwierdź odowłanie wizyty
Krok 7

Do pacjenta przychodzi
wiadomość e-mail „Twoja 
niepotwierdzona wizyta 
została anulowana”
.

e-mail twoja niepotwierdzona wizyta została anulowana
Krok 8
  • Wchodząc w treść wiadomości
    pacjent, zostaje poinformowany,
    że jego zaplanowana wizyta
    została usunięta przez lekarza.
  • Nadawcą wiadomości jest
    w naszym przypadku (zgodnie
    ustawieniami e-mail) 
    [email protected], e-mail 
    dociera do pacjenta czyli 
    [email protected]
    oraz tworzy się kopia
    wiadomości (DW) na drugi adres 
    e-mail od lekarza
    czyli
    [email protected].
e-mail wysłany do pacjenta wraz z jego kopią do lekarza

EDM Medfile® to program, który ułatwia codzienną pracę wielu lekarzom i specjalistom.

Korzystanie z Medfile® usprawnia proces wypełniania dokumentacji medycznej.

Program zgodny z RODO.Medfile®:

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jak dodać usługę do powiadomienia email?

Zmienne służące za przekazywanie informacji o usłudze, czasu trwania oraz kwocie brutto należy dodać w zakładce „Moje konto", następnie klikamy „Powiadomienia email" - wybierając konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek. 
 

Jak dodać lokalizację do powiadomienia email?

Zmienne służące za przekazywanie informacji o: nazwie lokalizacji, adresie, telefonie, kodzie pocztowym i mieście, należy dodać w zakładce Moje konto — powiadomienia email — wybieramy konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek.
 

Jak włączyć własną nazwę nadawcy wiadomości sms?

Należy napisać do nas e-mail z prośbą włączenie funkcji, należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków.
 

Jak sprawdzić historię wiadomości e-mail z pacjentem?

Wchodzimy w zakładkę “Pacjenci”, a następnie wyszukujemy interesującego nas pacjenta i klikamy przy nim przycisk “Szczegóły”. Przy adresie e-mail znajduje się ikonka koperty, gdzie po kliknięciu w nią pokaże nam się cała historia wiadomości e-mail.
 

Jak zaznaczyć, że pacjent nie wyraża zgody na otrzymywanie wiadomości email?

Tworząc nowego pacjenta w systemie należy odznaczyć suwak “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości email”. 
 

Powiązane artykuły

brak
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację