Lokalizacje, edytowanie lokalizacji

Edytowanie lokalizacji pozwala na dokonanie korekty danych we wprowadzonej już lokalizacji.

W paru krokach możemy poprawić wcześniej wprowadzone dane do programu. 

Medfile® to dobrze przemyślany program do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Krok 1

Z menu głównego wybieramy „Moje konto” a następnie wskazujemy na kafelkę „Lokalizacje”.

Wybierz Lokalizacje z poziomu Moje konto
Krok 2

W utworzonej lokalizacji, po prawej stronie klikamy w ikonę ołówka w celu dokonania edycji lokalizacji.

Kliknij w ikonę ołówka
Krok 3

W trybie „Edycji lokalizacji” zmieniamy dane np. numer telefonu.

Edycja lokalizacji
Krok 4

Po dokonaniu wszelkich zmian w „Edycji lokalizacji”, zapisujemy dane wskazując na przycisk „Zapisz” na dole okna.

Zapisz wprowadzone zmiany w Lokalizacji
Krok 5

Pojawia się komunikat „Placówka została zapisana”.

Placówka została zapisana
Krok 6

Powracamy do poziomu „Lokalizacje”.

Powrót do poziomu Lokalizacje
Krok 7

Ukazuje się wprowadzona lokalizacja wraz z najpotrzebniejszymi, poprawionymi danymi.

Widok wprowadzonej Lokalizacji

Edytowanie lokalizacji to szybkie poprawienie wcześniej ustawionych danych w lokalizacji.

Jako specjalista lub lekarz stawiaj na wydajność pracy.

Korzystaj z Medfile®, który stanowi idealny program dla przychodni.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jak zmienić hasło do programu?

Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w zakładkę „Dane”, pod polem „Hasło dostępowe” znajduje się opcja „Zmień hasło”.
 

Jak odzyskać hasło? 

Klikamy „Przywróć swoje hasło”. Zobacz, jak zrobić to krok po kroku.
 

Jaki jest maksymalny czas sesji?

Maksymalny czas sesji wynosi 120 minut. 
 

Co to jest NEWS w Medfile?

Są to nowości w programie Medfile zamieszczane na stronie głównej. 
 

Czy można uruchomić podwójną autoryzację logowania do Medile?

Tak. Na każdym koncie można uruchomić podwójną autoryzację (2FA) za pomocą google authenticator. Opcję należy uruchomić na każdym koncie w zakładce „Moje konto" - „Dane" - „Podwójna autoryzacja". 
Zobacz więcej.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację