Lokalizacje, dodawanie lokalizacji
Dodawanie lokalizacji pozwoli na szybkie wystawienie e‑Skierowania.
Warto dodać lokalizację w programie Medfile®, żeby wykorzystywać ją na różnych poziomach programu do gabinetu.
Medfile® to kompleksowy program dla przychodni i gabinetów indywidualnych.
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna dynamizuje pracę gabinetu.
- Wybieramy z menu głównego „Moje konto”.
- W kolejnym kroku wskazujemy na kafelkę „Lokalizacje”.
- W tej chwili nie posiadasz jeszcze żadnej lokalizacji.
- W celu utworzenia lokalizacji wybieramy przycisk „+ Dodaj lokalizację".
- Tworzymy „Nową lokalizację” poprzez uzupełnienie wszystkich potrzebnych danych,
- Wpisujemy: nazwę lokalizacji/podmiotu leczniczego, numer księgi rejestrowej oraz kod resortowy, NIP oraz REGON, numer konta bankowego, adres placówki/gabinetu, dane kontaktowe.
- Możemy z tej perspektywy wprowadzić opis lub nadać lokalizacji dedykowany kolor,
- Na podstawie uzupełnionego adresu, pokażą się właściwe współrzędne.
- Za pośrednictwem suwaków, ustalamy, którym specjalistom nadajemy dostęp do tej lokalizacji placówki,
- Po poprawnym wprowadzeniu wszystkich danych, wybieramy przycisk Zapisz.
Ukazuje się komunikat „Placówka została zapisana".
W zakładce „Lokalizacje” pokazuje się nowa wprowadzona lokalizacja wraz z najpotrzebniejszymi danymi.
Dodawanie lokalizacji to funkcja, którą wykorzystamy na innych poziomach programu Medfile® przy e‑Skierowaniach oraz e‑Receptach.
Zobacz również edytowanie lokalizacji oraz usuwanie lokalizacji.
Dodawanie gabinetu też wykorzystuje rolę lokalizacji.
Program jest zgodny z RODO.
Najczęściej zadawane pytania
Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w zakładkę „Dane”, pod polem „Hasło dostępowe” znajduje się opcja „Zmień hasło”.
Klikamy „Przywróć swoje hasło”. Zobacz, jak zrobić to krok po kroku.
Maksymalny czas sesji wynosi 120 minut.
Są to nowości w programie Medfile zamieszczane na stronie głównej.
Tak. Na każdym koncie można uruchomić podwójną autoryzację (2FA) za pomocą google authenticator. Opcję należy uruchomić na każdym koncie w zakładce „Moje konto" - „Dane" - „Podwójna autoryzacja".
Zobacz więcej.