Harmonogramy, usuwanie harmonogramu pracy dziennego

Usuwanie harmonogramu pracy dziennego jak i tygodniowego jest potrzebną funkcją w programie dla gabinetu Medfile®.

Na poziomie „Harmonogramów” można dodawać, edytować oraz usuwać harmonogram pracy.

Często lekarze lub specjaliści po usunięciu harmonogramu, dodają go ponownie ‑ dodawanie harmonogramu pracy dziennego.

Korzystaj z możliwości jakie daje Elektroniczna Dokumentacja Medyczna.

Krok 1

Będąc na poziomie „Moje konto” wybieramy kafelkę „Harmonogramy”.

Kliknij na Harmonogramy w Medfile
Krok 2

Na liście rozwijanej (prawa strona okna) wybieramy stworzony już harmonogram pracy lekarza albo specjalisty.

Wskaż w ustawiony harmonogram
Krok 3
  • Zjeżdżamy suwakiem na dół do „Harmonogramu dziennego”.
  • W tym miejscu strzałkami w lewo/w prawo szukamy zaplanowanego dnia w harmonogramie dziennym, którego harmonogram chcemy usunąć.
Szukaj dnia w miesiącu do usunięcia harmonogramu
Krok 4

Po znalezieniu danego dnia (10 marca 2021 roku), klikamy w wybrany kafel w harmonogramie dziennym.

Kliknij w kafel w harmonogramie dziennym
Krok 5
  • Pojawia się okno „Zatwierdź godziny pracy”.
  • W celu usunięcia wybranego harmonogramu należy kliknąć w przycisk „Usuń”.
Kliknij w usuń w harmonogramie dziennym
Krok 6
  • Pojawi się jeszcze zapytanie, wymagające potwierdzenia.
  • Jeżeli chcemy usunąć harmonogram dzienny wskazujemy odpowiedź „Tak”.
  • Tymczasem jeśli, chcemy zrezygnować z usunięcia wybieramy „Nie”.
Potwierdź usuwanie w harmonogramie dziennym
Krok 7
  • Widok usuniętego harmonogramu dziennego w dniu 10 marca 2021 roku.
  • Harmonogram dzienny jest nadrzędny w stosunku do harmonogramu tygodniowego.
  • Kiedy harmonogram dzienny zostaje usunięty, wtedy zaczyna w danym dniu obowiązywać z powrotem harmonogram tygodniowy.
Usunięty harmonogram dzienny

Sympozja, konferencje, dodatkowe spotkania powodują, że lekarze lub specjaliści muszą czasami zmieniać godziny swojej pracy. 

Wszelkie wyjątki w stałym harmonogramie pracy (harmonogram tygodniowy), należy odnotowywać w harmonogramie dziennym.

Jeżeli te wyjątki w pracy pracownika medycznego ulegną zmianie, można swobodnie je usunąć w harmonogramie dziennym.

Program dla przychodni Medfile® zgodny z RODO.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Co oznacza w kalendarzu suwak "Tylko aktywni"?

Suwak ten pokazuje tylko lekarzy, którzy pracują w danym dniu, czyli posiadają ustalony harmonogram pracy.

Jak dodać użytkownika?

Wystarczy kliknąć „Moje konto”, a następnie w zakładkę „Użytkownicy”. Po prawej stronie klikamy w „Nowy użytkownik”. Zobacz więcej
 

Jak usunąć użytkownika?

W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy usunąć, klikamy w szary krzyżyk (usuń użytkownika).
 

Jak edytować użytkownika?

W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy edytować, klikamy w „ołówek” po prawej stronie, bądź w imię i nazwisko lekarza. Zobacz więcej.
 

Jak dodać przerwę?

Wchodzimy w zakładkę „Kalendarz”. Klikamy w interesujące nas miejsce na przerwę. Wyświetli się nam okno z nową wizytą. W górnej części klikamy „dodaj przerwę”. Uzupełniamy dane i zaznaczamy „zaplanuj wizytę”. Zobacz więcej.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację