Moje konto – Filtrowanie wizyt

Medfile® to kompleksowy program, który ułatwia prowadzenie gabinetu medycznego.

Dzięki niemu Twoja praca będzie jeszcze efektywniejsza.

Program stale wprowadza nowe udogodnienia.

Jednym z nich jest możliwość filtrowania w wizytach danego pacjenta bezpośrednio z perspektywy zakładki „Pacjenci” Elektroniczna Dokumentacja Medyczna na miarę XXI wieku. 

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Pacjenci”, klikamy na komunikat „Szczegóły” przy odpowiednim pacjencie.

Wybierz komunikat szczegóły
Krok 2

Naciskamy na przycisk „Filtry”, gdzie w liście rozwijanej pokazują nam się wszystkie możliwości filtrowania wśród wizyt pacjenta.

Naciśnij przycisk filtry
Krok 3
  • Wybierając filtr „pokaż wszystkie” pokazuje on wszystkie wizyty,
  • Zarówno te: zakończone, po terminie, zaplanowane, jak i anulowane.
Wybierz filtr pokaż wszystkie
Krok 4

Z kolei wybierając filtr „pokaż anulowane” ukazują nam się wizyty anulowane u danego pacjenta – w tym przypadku jest brak anulowanych wizyt.

Kliknij na pokaż anulowane

Medfile® przyśpiesza pracę zarówno w placówkach leczniczych, jak i dentystycznych, czy fizjoterapeutycznych.  Dzięki funkcji filtrowania w wizytach możemy na bieżąco kontrolować stan wizyt u danego pacjenta.  Sprawdź, które wizyty zostały anulowane, a które nieopłacone bezpośrednio z profilu pacjenta. Program całkowicie zgodny z RODO

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mogę dodawać załączniki do karty pacjenta?

Tak, jest taka możliwość. Sprawdź więcej

Jak przypisać kartę wizyt do danego lekarza?

Z perspektywy mojego konta, w zakładce „Formularze” wchodzimy w „Karty wizyt”. Przy konkretnej karcie wchodzimy w „ołówek” (edycja karty), wybieramy „uprawnienia” i zaznaczamy, kto ma dostęp do danej karty. Zobacz więcej
 

Czy kilku specjalistów może korzystać z jednej karty wizyty?

Tak, kilka użytkowników może korzystać z jednej karty wizyty.
 

Jak ustawić kartę wizyty jako domyślną?

Wchodzimy w “Moje konto”- “Użytkownicy”- wybieramy użytkownika i wchodzimy w jego edycję. W miejscu “Karta wizyty” wybieramy tą, która będzie domyślna dla danego użytkownika. Zobacz więcej
 

Jak edytować kartę wizyty?

Wchodzimy w “Moje konto”- “Formularze”, wybieramy zakładkę “Karty wizyt”, a następnie kartę, którą chcemy edytować. Wchodzimy w jej edycję i klikamy na przycisk “Utwórz nową wersję”. W kolejnym kroku edytujemy kartę i zapisujemy zmiany.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację