Lista rezerwowa — Filtrowanie

Medfile® stale wprowadza nowe funkcje. 

Jedną z nich jest możliwość filtrowania w liście rezerwowej pacjentów

Dostępnych jest wiele filtrów, które w prosty i szybki sposób jeszcze bardziej usprawnią pracę. 

Sprawdź jak dodawać, edytować i usuwać pacjentów w liście rezerwowej.  

Program całkowicie zgodny z RODO

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Kalendarz”, klikamy na „Lista rezerwowa”.

Wejdź w listę rezerwową
Krok 2
  • W liście rezerwowej pacjentów dostępnych jest wiele filtrów,
  • Jednym z nich jest możliwość filtrowania po imieniu/nazwisku pacjenta, jeśli wiemy, kogo dokładnie chcemy znaleźć.
Filtruj po danych pacjenta
Krok 3

Istnieje również możliwość, aby ustawić odpowiedni zakres dat i sprawdzić, którzy pacjenci są zapisani na liście rezerwowej w pożądanym przez nas okresie.

Ustaw odpowiedni zakres dat
Krok 4

Jeżeli chcemy sprawdzić, ile pacjentów przypisanych jest na daną usługę — również w łatwy sposób możemy filtrować po usługach.

Filtruj po usługach
Krok 5
  • Szybko możemy również uszeregować pacjentów alfabetycznie lub według kolejności dodania
  • Istnieje możliwość, aby filtrować według specjalizacji lekarzy.
Wybierz właściwy filtr
Krok 6

Niejednokrotnie status wizyty również jest kluczowy, z listy rozwijanej możemy wybrać wizyty: zakończone, oczekujące lub przeterminowane.

Ustaw odpowiedni status

Prowadź Elektroniczną Dokumentację Medyczną wspólnie z programem Medfile®

Możliwość filtrowania w liście rezerwowej pacjentów jest niewątpliwym udogodnieniem dla wszystkich użytkowników.

Korzystaj z listy rezerwowej, dodawaj pacjentów i filtruj według preferencji i potrzeb. 

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Co to jest lista rezerwowa?

Jest to nic innego, jak lista oczekujących pacjentów, którą możemy utworzyć bezpośrednio z perspektywy kalendarza po zalogowaniu się w programie. 

Gdzie znajduje się lista rezerwowa pacjentów?

Po zalogowaniu się do swojego konta w Medfile — rezerwowa lista znajduje się w zakładce „Kalendarz". 

Jak mogę dodać pacjenta do listy rezerwowej?

Z perspektywy kalendarza, wchodzimy w listę rezerwową, a następnie klikamy na przycisk „+ Dodaj". 

Czy można usunąć pacjenta z listy rezerwowej pacjentów?

Oczywiście. Wystarczy, że w liście rezerwowej pacjentów, przy odpowiednim pacjencie, klikniemy ikonkę kosza na śmieci oraz potwierdzimy usunięcie pozycji. 

Jakie dane należy podać podczas dodawania pacjenta do listy rezerwowej?

Imię, nazwisko oraz PESEL pacjenta. Dodatkowo warto określić: lokalizację, specjalistę, usługę oraz zakres czas od kiedy do kiedy pacjent będzie się na niej znajdował. 

Powiązane artykuły

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację