Usuwanie kategorii w grupach pacjentów

 

Program dla podmiotu leczniczego Medfile® to skarbnica możliwości.

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna godna polecenia.

Po usunięciu kategorii można ponownie wykonać dodawanie kategorii w grupach pacjentów.

Przypisywanie grupy pacjentów do kategorii lub podkategorii również możliwe w programie Medfile®.

Korzystaj z programu zgodnego z RODO.

Krok 1
  • Wchodzimy z menu głównego „Pacjenci” do „Kartoteki pacjentów”.
  • Klikamy w przycisk „+ Grupy pacjentów” zamieszczony w górnej części okna.
Wybierz Grupy pacjentów na poziomie Kartoteki pacjentów
Krok 2

„Grupy pacjentów” wybieramy ikonę śruby znajdującą się przy przycisku „+ Dodaj kategorię”.

Wskaż ikonę śruby na poziomie Grupy pacjentów
Krok 3
  • Na poziomie „Kategorie” klikamy w krzyżyk przy wybranej kategorii.
  • Rozpoczynamy proces usuwania kategorii z grup pacjentów ‑ "Kategoria trzecia".
Usuń wybraną kategorię w grupach pacjentów
Krok 4
  • Pojawia się okno „Prośba o potwierdzenie”.
  • Jeżeli dalej chcemy usunąć kategorię klikamy w przycisk „Potwierdzam”. Kategoria zostanie usunięta.
  • Gdy jednak chcemy zrezygnować z usuwania kategorii w grupach pacjentów wskazujemy na „Anuluj”.
Prośba o potwierdzenie chęci usunięcia kategorii w grupach pacjentów
Krok 5

Prawidłowe usunięcie kategorii w grupach pacjentów potwierdza pojawiający się u góry komunikat.

Pomyślnie usunięto kategorię w grupach pacjentów
Krok 6

Wracamy do poziomu „Grupy pacjentów”.

Powrót do Grupy pacjentów
Krok 7
  • Na liście kategorii brak usuwanej kategorii ‑ "Kategoria trzecia".
  • W ten sam sposób możemy usuwać podkategorie.
  • W momencie, gdy dana kategoria posiada podkategorie, one również od razu zostaną usunięte, razem z usuwaną kategorią.
Brak usuwanej kategorii na liście kategorii

W programie Medfile® nie trzeba od razu usuwać kategorii w grupach pacjentów, gdy chcemy żeby była ona inaczej ustawiona.

Możemy wykonać edytowanie kategorii w grupach pacjentów.

Korzystaj z funkcji grupy pacjentów podczas rejestrowania pacjentów na sesje terapeutyczne, szczepienia czy badania.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Do czego służą grupy pacjentów?

Można do nich przypisać pacjentów uczęszczających np. na terapię grupową w danej i niezmiennej grupie. Sprawdź więcej

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację