Usuwanie grupy pacjentów
Usuwanie grupy pacjentów to jedna z funkcji związana z grupami pacjentów.
Możliwe jest także dodawanie grupy pacjentów oraz edytowanie grupy pacjentów.
Warto jest także wykonać dodawanie kategorii w grupach pacjentów, w celu uporządkowania powstałych grup pacjentów.
Program dla podmiotu leczniczego Medfile® zgodny z RODO.
- W celu usunięcia grupy pacjentów przechodzimy w menu głównym do zakładki „Pacjenci”.
- A następnie wybieramy przycisk zamieszczony u góry okna „+ Grupy pacjentów”.
Przy wybranej grupie pacjentów klikamy w krzyżyk, znajdujący się po prawej stronie wybranego pola.
- Wyskakuje okno z prośbą o potwierdzenie chęci usunięcia grupy.
- Jeżeli grupa pacjentów ma być usunięta, wybieramy przycisk „Potwierdzam”.
- Tymczasem gdy, rezygnujemy z usunięcia grupy pacjentów, wybieramy opcję „Anuluj”.
Komunikat informujący, że wybrana grupa została przeniesiona do kosza.
Po usunięciu grupy pacjentów, ona dalej pojawia się w „Kartotece pacjentów”, przy pacjentach którzy należeli do danej grupy.
Grupy pacjentów to funkcja rozbudowana w programie Medfile®.
Podobnie jak każda nowa funkcja, ta też ma za zadanie przyspieszyć pracę lekarza lub specjalisty w prowadzeniu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.
Zobacz jak wykonać: wyszukiwanie pacjentów w określonych grupach.
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.
Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.
Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.
Można do nich przypisać pacjentów uczęszczających np. na terapię grupową w danej i niezmiennej grupie. Sprawdź więcej
Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować).