Przypisywanie grupy pacjentów do kategorii lub podkategorii

 

Po stworzeniu kategorii w grupach pacjentów przyszedł czas na przypisanie grupy pacjentów do wybranej kategorii.

Jest to wygodne rozwiązanie, dla uporządkowania grup pacjentów.

Jeżeli chcesz stworzyć nową grupę pacjentów, zobacz dodawanie grupy pacjentów.

Program dla poradni Medfile® jest zgodny z RODO.

Krok 1

Wybieramy przycisk „+ Grupy pacjentów”„Kartotece pacjentów”.

Kliknij w przycisk Grupy pacjentów na poziomie Kartoteki pacjentów
Krok 2
  • Widok stworzonych grup pacjentów.
  • Wskazujemy ikonę edycji przy wybranej grupie pacjentów.
Wskaż ikonę edycji grupy pacjentów
Krok 3
  • W oknie „Edycja grupy” wybieramy kategorię z listy rozwijanej, do której przypiszemy wybraną grupę pacjentów.
  • Grupę pacjentów możemy przypisywać do kategorii lub podkategorii.
Wybierz kategorię z listy w Edycja grupy
Krok 4

Zapisujemy zmiany wprowadzone w wybranej grupie pacjentów.

Zapisz zmiany w grupie pacjentów
Krok 5

Komunikat informujący, że zmiany w wybranej grupie pacjentów zostały zapisane.

Grupa pacjentów po zmianach została zapisana
Krok 6
  • Na liście kategorii widać, że została dodana jedna grupa pacjentów do wskazanej kategorii.
  • Przypisaliśmy grupę "Czerwona" do kategorii "Kategoria pierwsza".
  • Analogicznie do powyższych kroków przypisujemy grupę pacjentów do podkategorii.
  • Zobacz jak wykonuje się dodawanie kategorii w grupach pacjentów.
Widok na liście kategorii w Grupy pacjentów

Warto wiedzieć jak wykonać edytowanie kategorii w grupach pacjentów oraz usuwanie kategorii w grupach pacjentów.

Grupy pacjentów pozwalają pracować na wielu pacjentach w jednym czasie.

Warto dbać o porządek danych w programie do gabinetu Medfile®.

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna pomaga Ci pracować szybko w Twoim gabinecie.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Do czego służą grupy pacjentów?

Można do nich przypisać pacjentów uczęszczających np. na terapię grupową w danej i niezmiennej grupie. Sprawdź więcej

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację