Pacjent na czarnej liście

 

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna pozwala uporządkować dane pacjentów i posegregować w różne grupy tematyczne.

Jedną z takich funkcji jest umieszczenie pacjenta na czarnej liście.

Medfile® pomaga lekarzom i specjalistom w prowadzeniu praktyki lekarskiej.

Zgodny z RODO.

Krok 1
  • Wybieramy z menu głównego
    zakładkę „Pacjenci”.
  • W „Kartotece pacjentów” 
    wskazujemy na „Szczegóły”
    pacjenta, którego umieścimy
    na czarnej liście.
Wybierz Szczegóły wybranego pacjenta w Kartotece pacjentów
Krok 2

W kartotece wybranego pacjenta,
na poziomie „Dane” wybieramy
przycisk „Edytuj dane pacjenta”
zamieszczony po prawej stronie
okna.

Edytuj dane pacjenta
Krok 3
  • W „Edycji pacjenta” można
    modyfikować dane osobowe pacjenta
    np. imię, nazwisko, PESEL, telefon
    czy adres e-mail.
  • Pod edycją danych osobowych 
    znajdują się przyciski SWITCH.
  • Przesuwamy przycisk SWITCH
    w prawą stronę, gdy chcemy
    uaktywnić opcję „Umieść pacjenta
    na czarnej liście”
    .
Umieść pacjenta na czarnej liście
Krok 4

Zapisujemy wprowadzone zmiany
w edycji wybranego pacjenta.

Zapisz zmiany w edycji danych pacjenta
Krok 5
  • Komunikat informujący 
    o prawidłowym wprowadzeniu zmian 
    w wybranej „Kartotece pacjenta”.
  • Przy danych osobowych pacjenta
    pojawia się komunikat
    „Pacjent na czarnej liście”.
Pacjent został zapisany
Krok 6
  • Widok „Kartoteki pacjentów”
    wraz z zamieszczonym na czarnej
    liście pacjentem
    (Franciszek Fok).
  • Przy nazwisku pacjenta 
    umieszczonego na czarnej liście 
    pojawia się czarna ikonka.
Kartoteka pacjentów wraz z pacjentem umieszczonym na czarnej liście

Opcja zamieszczania pacjenta na czarnej liście przydaje się naszym klientom.

Wielu pracowników placówek medycznych prosiło o wprowadzenie takiej funkcji do programu Medfile® - pacjent na czarnej liście.

Właśnie z lekarzami i specjalistami rozwijamy program dla gabinetu według ich potrzeb.

Medfile® spełnia wymagania nawet najbardziej wymagających użytkowników Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

 

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Co to jest czarna lista?

Lista pacjentów, którzy np. często nie stawiają się na umówioną wizytę. Sprawdź więcej

Jak dodać pacjenta na czarną listę?

W zakładce „Edytuj dane pacjenta” ustawiamy suwak na „Umieść pacjenta na czarnej liście”.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację