Indywidualny SMS wysyłany z pacjenta

 

Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Medfile® jest możliwość wysłania indywidualnej wiadomości SMS do pacjenta z poziomu kartoteki pacjentów.

Czasami jest potrzeba wysyłki pojedynczego SMSa do pacjenta.

Medfile® umożliwia szybki i stały kontakt z pacjentem.

Krok 1
  • Przechodzimy z menu głównego „Pacjenci” do kartoteki pacjentów.
  • „Kartotece pacjentów”, w wyszukiwarce znajdującej się u góry, po lewej stronie okna, wyszukujemy pacjenta.
  • Pacjenta możemy wyszukać po imieniu, nazwisku, numerze PESEL.
Wyszukaj wybranego pacjenta
Krok 2

Wybieramy „Szczegóły” danego pacjenta.

Wybierz Szczegóły danego pacjenta
Krok 3
  • Na poziomie „Dane”, przy numerze telefonu pacjenta widnieje opcja „Wyślij wiadomość do...”.
  • Wybieramy przycisk obrazujący konwersację.
Wybierz funkcję wyślij wiadomość
Krok 4
  • Wyskakuje okno „Wyślij SMS”.
  • Pobierany jest z automatu numer telefonu pacjenta, wpisany wcześniej w kartotece pacjentów, na który zostanie wysłany SMS.
  • Jeżeli numer telefonu jest nieprawidłowy, można go w tym miejscu zmienić poprzez opcję „zmień”.
  • Wpisujemy „Treść SMS”.
  • Przyciskiem „Wyślij”, wysyłamy wiadomość SMS do pacjenta.
Wyślij indywidualny SMS
Krok 5

Komunikat informujący o prawidłowym wysłaniu wiadomości SMS.

Wiadomość została wysłana

Korzystaj z wielu funkcji jakie oferuje program dla gabinetu Medfile®.

Niech Medfile® będzie dla Ciebie dodatkowym pracownikiem, pomocnikiem i doradcą podczas pracy w gabinecie.

Medfile® jest zgodny z RODO.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Podczas wystawiania e-Zwolnienia brakuje mi danych pacjenta, mogę je wpisać ręcznie? 

Tak, można dane wpisać ręcznie w polu „Inny adres” oraz pobrać z obecnej kartoteki w Medfile przyciskiem „Wklej adres pacjenta”.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację