Historia wiadomości SMS
W Medfile® jest możliwość wysłania wiadomości SMS do pacjenta.
Regularnie wysyłane są przypomnienia oraz powiadomienia SMS o wizycie.
Rewolucyjnym rozwiązaniem jest indywidualny SMS do pacjenta.
Medfile® umożliwia także wysyłanie dokumentów MedSign do pacjenta.
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna sprzyja pacjentom.
- Wybieramy zakładkę
„Pacjenci” z menu głównego. - Wskazujemy na „Szczegóły”
przy wybranym pacjencie.
- W kartotece pacjenta
na poziomie „Dane”
znajdujemy „Telefon”
pacjenta. - Pierwszy przycisk
o wyglądzie dymka z liczbą
wskazuje na SMSy wysłane
do pacjenta. - Klikamy na dymek z liczbą.
- Widok historii wiadomości
wysłanych do danego pacjenta. - Wiadomości ustawione
są chronologicznie od
najnowszych do najstarszych. - Widoczne jest na jaki numer
została wysłana wiadomość SMS,
z jaką treścią, ile zajęła SMSów
oraz kiedy SMS został wysłany.
- Gdy SMS nie został wysłany
do pacjenta widnieje informacja
„błąd wysłania spróbuj ponownie”. - Klikamy w „spróbuj ponownie”
w celu ponownego wysłania
wiadomości SMS.
Z Medfile® zwiększysz produktywność pracy.
Wysyłanie wiadomości SMS do pacjentów z powiadomieniami, aktualnościami w placówce czy promocjami znacznie zwiększy jakość oferowanych usług i wpłynie na pozytywny odbiór wśród pacjentów.
Korzystaj z Medfile® i testuj możliwości jakie daje program dla podmiotu leczniczego.
Program całkowicie zgodny z RODO.
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.
Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.
Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.
Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować).
Wchodząc w „Moje konto”, następnie wybierając „Powiadomienia SMS” oraz „Wyślij SMS”. Przeczytaj więcej.