Historia wiadomości SMS

 

W Medfile® jest możliwość wysłania wiadomości SMS do pacjenta.

Regularnie wysyłane są przypomnienia oraz powiadomienia SMS o wizycie. 

Rewolucyjnym rozwiązaniem jest indywidualny SMS do pacjenta.

Medfile® umożliwia także wysyłanie dokumentów MedSign do pacjenta.

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna sprzyja pacjentom.

Krok 1
  • Wybieramy zakładkę 
    „Pacjenci” z menu głównego.
  • Wskazujemy na „Szczegóły”
    przy wybranym pacjencie.
Szczegóły danego pacjenta w Kartotece pacjentów
Krok 2
  • W kartotece pacjenta
    na poziomie „Dane”
    znajdujemy „Telefon”
    pacjenta.
  • Pierwszy przycisk
    o wyglądzie dymka z liczbą
    wskazuje na SMSy wysłane
    do pacjenta
    .
  • Klikamy na dymek z liczbą.
SMSy wysłane do pacjenta
Krok 3
  • Widok historii wiadomości 
    wysłanych do danego pacjenta.
  • Wiadomości ustawione 
    są chronologicznie od 
    najnowszych do najstarszych.
  • Widoczne jest na jaki numer
    została wysłana wiadomość SMS,
    z jaką treścią, ile zajęła SMSów
    oraz kiedy SMS został wysłany.
Historia wiadomości SMS danego pacjenta
Krok 4
  • Gdy SMS nie został wysłany 
    do pacjenta widnieje informacja
    „błąd wysłania spróbuj ponownie”.
  • Klikamy w „spróbuj ponownie”
    w celu ponownego wysłania
    wiadomości SMS.
Błąd wysłania wiadomości SMS

Z Medfile® zwiększysz produktywność pracy.

Wysyłanie wiadomości SMS do pacjentów z powiadomieniami, aktualnościami w placówce czy promocjami znacznie zwiększy jakość oferowanych usług i wpłynie na pozytywny odbiór wśród pacjentów.

Korzystaj z Medfile® i testuj możliwości jakie daje program dla podmiotu leczniczego.

Program całkowicie zgodny z RODO

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Gdzie mogę zmienić treść powiadomień SMS?

Wchodząc w „Moje konto”, następnie wybierając „Powiadomienia SMS” oraz „Wyślij SMS”. Przeczytaj więcej

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację