Edytowanie kategorii w grupach pacjentów

Grupy pacjentów to rozbudowana funkcja i posiada wiele możliwości.

Można wykonywać dodawanie kategorii w grupach pacjentów, edytowanie kategorii w grupach pacjentów oraz usuwanie kategorii w grupach pacjentów.

Warto tworzyć kategorie w grupach pacjentów i kategoryzować podobne grupy pacjentów.

Sprawdź sam jak korzystać z grup pacjentów w Medfile®.

Krok 1

W momencie, gdy chcemy wykonać edytowanie kategorii w grupach pacjentów przechodzimy z poziomu „Pacjenci” do „+ Grupy pacjentów”.

Wybierz przycisk Grupy pacjentów na poziomie Pacjenci
Krok 2
  • „Grupy pacjentów” wybieramy, którą kategorię chcemy zmienić a następnie klikamy w ikonę śruby, po prawej stronie przycisku „+ Dodaj kategorię”.
  • Przykładowo będziemy zmieniać kategorię "Kategoria C".
Wskaż ikonę śruby w celu edycji kategorii w grupach pacjentów
Krok 3

Na poziomie „Kategorie” wybieramy ikonę ołówka, umiejscowioną po prawej stronie kategorii, którą zamierzamy zmienić.

Edycja wybranej kategorii w grupach pacjentów
Krok 4
  • W trybie „Edycja kategorii” dokonujemy zmiany nazwy kategorii.
  • W naszym przypadku zmiana dotyczyła zmiany nazwy z "Kategoria C" na "Kategoria czwarta".
  • W tym miejscu można także dokonać zmiany w „Przypnij do kategorii”, gdzie edytowaną kategorię można przypiąć do kategorii niższego poziomu.
Zapisz zmiany w kategorii w grupach pacjentów
Krok 5

Komunikat informujący o poprawnym zapisaniu zedytowanej kategorii.

Kategoria została utworzona
Krok 6

Wskazujemy na „Anuluj i wróć do listy”.

Anuluj i wróć do listy kategorii
Krok 7

Na poziomie „Kategorie” widnieje zmieniona kategoria, jako "Kategoria czwarta".

Widok listy kategorii
Krok 8

Wybieramy przycisk zamieszczony po prawej stronie okna, u góry powrót do „Grupy pacjentów”.

Powrót do Grupy pacjentów
Krok 9
Widok listy kategorii na poziomie Grupy pacjentów

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna Medfile® oferuje wachlarz funkcji.

Wybieraj program do gabinetu, który zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby.

Pogrupuj pacjentów i dynamizuj swoją pracę w gabinecie.

Program dla poradni i gabinetów medycznych zgodny z RODO.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Do czego służą grupy pacjentów?

Można do nich przypisać pacjentów uczęszczających np. na terapię grupową w danej i niezmiennej grupie. Sprawdź więcej

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację