Edytowanie grupy pacjentów

Grupy pacjentów można edytować w programie Medfile®.

Dzięki temu można zmienić nazwę, opis grupy, kategorię, kolor lub aktywować nieużywaną grupę.

Jeżeli jednak nie chcemy zmieniać wszystkich danych w grupie możemy wykonać usuwanie grupy pacjentów a następnie dodawanie grupy pacjentów.

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna Medfile® zgodna z RODO.

Krok 1

„Kartotece pacjentów” klikamy w przycisk „+ Grupy pacjentów”.

Kliknij w przycisk Grupy pacjentów na poziomie Kartoteki pacjentów
Krok 2
  • Z listy utworzonych grup pacjentów, wybieramy jedną.
  • Następnie przy wybranej grupie pacjentów wskazujemy na ikonę ołówka.
  • Ikona ołówka służy do edycji różnych obszarów programu.
Edycja wybranej grupy pacjentów
Krok 3
  • „Edycja grupy” dokonujemy zmian w grupie pacjentów.
  • Przykładowo zmieniamy opis grupy.
Wykonaj zmiany w wybranej grupie pacjentów
Krok 4

Po wprowadzeniu zmian w grupie pacjentów klikamy w przycisk „Zapisz”.

Zapisz wprowadzone zmiany w grupie pacjentów
Krok 5
  • Pokazuje się u góry okna komunikat, że „Grupa Zielona została zapisana”.
  • Grupa Zielona to grupa wskazana po nazwie grupy, w której wprowadzono zmiany.
Edytowana grupa została zapisana

Edytowanie grupy pacjentów to jedna z podstawowych funkcji związanej z grupami pacjentów w programie dla poradni i gabinetu Medfile®. Grupy pacjentów pozwalają na łączenie pacjentów tematycznie, bez ograniczeń w ilości pacjentów zamieszczonej w danej grupie. Zobacz jak wykonać wyszukiwanie pacjentów w określonych grupach.

 

Zalety funkcji edytowanie grupy pacjentów w programie Medfile®:

  • możliwość edytowania stworzonej grupy pacjentów
  • możliwość zmiany nazwy, opisu, kategorii, koloru grupy
  • możliwość aktywowania wyłączonej grupy
  • szybka zmiana danych w istniejącej grupie pacjentów

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Do czego służą grupy pacjentów?

Można do nich przypisać pacjentów uczęszczających np. na terapię grupową w danej i niezmiennej grupie. Sprawdź więcej

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację