Dodawanie pacjenta na wizytę

 

Program Medfile® pozwala na dodawanie wizyty pacjenta w kalendarzu lekarza w bardzo intuicyjny sposób.

Zainteresowanego wizytą pacjenta w trakcie kontaktu telefonicznego lub bezpośredniego można umówić na najbliższy wolny termin do wybranego lekarza.

Intuicyjne prowadzenie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Krok 1

W menu znajduje się zakładka „Pacjenci”.
Z kartoteki pacjentów wybieramy
konkretnego pacjenta.

 

Wybór pacjenta w głównej zakładce pacjenci
Krok 2

Wchodząc w „Szczegóły” kartoteki danego
pacjenta – pojawia się dostęp do całej
jego Elektronicznej Dokumentacji
Medycznej
dzięki czemu widać podgląd
do wszystkich informacji
związanych z pacjentem (dane osobowe,
podstawowe informacje medyczne,
rozpoznania, wizyty po terminie,
zaplanowane wizyty, historia wizyt,
formularze pacjenta, załączniki,
recepty, dokumenty księgowe).

Szczegóły wybranego pacjenta
Krok 3

W kartotece jest możliwość
zaplanowania wizyty poprzez użycie
przycisku „Zaplanuj wizytę”.

Przycisk zaplanuj wizytę
Krok 4
  • Wybieramy: lekarza oraz gabinet, a następnie odpowiednią kartę wizyty,
  • Z listy rozwijanej usług, naciskamy na właściwą oraz opcjonalnie możemy również wpisać notatkę do wizyty,
  • Weryfikujemy długość, cenę oraz możliwy rabat przy usłudze.
Wybierz parametry wizyty
Krok 5
  • Po kliknięciu pola „Data” możemy wybrać odpowiednią datę wizyty z rozwijanego kalendarza,
  • Wybieramy godzinę, o której się odbędzie wizyta,
  • W tym miejscu można zdecydować, czy wizyta będzie powtarzalna (np. regularnie co tydzień),
  • Kończymy planowanie wizyty przez „Zaplanuj wizytę".
Zaplanuj wizytę pacjentowi
Krok 6

Po zakończeniu planowania wizyty widzimy danego pacjenta, który został dodany na wizytę w określonym przez nas dniu oraz o wybranej godzinie w kalendarzu.

Zobacz z perspektywy kalendarza

Program dla placówki medycznej Medfile® dzięki łatwej obsłudze sprawia, że czynności przeprowadzane w systemie są bardzo proste i intuicyjne.

Planowanie wizyt nie zajmuje już tyle czasu, co przy prowadzeniu kartoteki medycznej papierowej.

Staramy się, by każda kartoteka pacjenta była przejrzysta i zrozumiała dla specjalisty, jak i dla samego pacjenta, który ma możliwość uzyskania wydruku po wizycie.

Medfile® przeznaczony jest dla lekarzy różnych specjalności oraz dla fizjoterapeutów.

Można też skorzystać z kalendarza online, który umożliwi zapisywanie się pacjentom na wizytę także z poziomu strony internetowej gabinetu.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Podczas wystawiania e-Zwolnienia brakuje mi danych pacjenta, mogę je wpisać ręcznie? 

Tak, można dane wpisać ręcznie w polu „Inny adres” oraz pobrać z obecnej kartoteki w Medfile przyciskiem „Wklej adres pacjenta”.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację