Dodawanie kategorii w grupach pacjentów

 

Grupy pacjentów charakteryzuje wiele funkcji, bo grupy można dodawać, edytować lub usuwać.

Stworzone grupy pacjentów można także przypisywać do kategorii.

Na koniec zostaje wyszukiwanie pacjentów w określonych grupach.

Testuj program dla przychodni i gabinetów zgodny z RODO.

Krok 1

Przechodzimy do sekcji „Grupy pacjentów” poprzez Pacjenci/Kartoteka pacjentów.

Kliknij w Grupy pacjentów na poziomie Kartoteka pacjentów
Krok 2

Na panelu po lewej stronie okna wybieramy przycisk „+ Dodaj kategorię”.

Dodaj kategorię w grupach pacjentów
Krok 3
  • Pojawia się okno „Nowa kategoria”.
  • Wpisujemy nazwę tworzonej kategorii grup pacjentów.
  • Przypisujemy nową kategorię do kategorii głównej lub podrzędnej, gdy taka już istnieje.
  • Następnie zapisujemy kategorię przyciskiem „Zapisz”.
  • Jeżeli chcemy jednak zrezygnować z dodawania nowej kategorii wskazujemy na przycisk „Anuluj”.
Wypełnij okno Nowa kategoria
Krok 4
Kategoria została utworzona
Krok 5
  • W oknie „Nowa kategoria” można tworzyć też podkategorie, wstawionej już kategorii.
  • Wystarczy wpisać nazwę podkategorii a następnie przypisać ją do utworzonej wcześniej kategorii.
Twórz podkategorię w grupach pacjentów
Krok 6
  • Widok tworzonej podkategorii w grupach pacjentów.
  • Przykładowo "podkategoria A" została przypisana do "Kategoria pierwsza".
  • Zapisujemy tworzoną podkategorię.
Zapisz podkategorię w grupach pacjentów
Krok 7
  • Na liście kategorii pojawiła się stworzona podkategoria.
  • Dotychczas nie przypisano żadnej grupy pacjentów do kategorii lub podkategorii.
Widok listy kategorii w grupach pacjentów

Dodawanie kategorii w grupach pacjentów pozwala na porządkowanie tematyczne podobnych grup pacjentów.

Ważne, że tworzyć można zarówno kategorie jak i podkategorie.

Drzewo kategorii prezentuje się w czytelny sposób.

W razie potrzeby wykonaj też edytowanie kategorii w grupach pacjentów lub usuwanie kategorii w grupach pacjentów.

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna Medfile® to uporządkowany  program do gabinetu.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Do czego służą grupy pacjentów?

Można do nich przypisać pacjentów uczęszczających np. na terapię grupową w danej i niezmiennej grupie. Sprawdź więcej

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację