Wpisywanie procedur medycznych ICD-9

Program dla gabinetu Medfile® posiada wiele ciekawych i przydatnych funkcji.

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna wykorzystuje międzynarodową klasyfikację procedur medycznych ICD‑9.

Wykonane procedury medyczne wpisuje się słownie lub poprzez wybranie odpowiedniego kodu ICD‑9.

Program zgodny z RODO.

Krok 1
  • Wchodzimy w kartę wizyty pacjenta (Kalendarz ‑> Otwórz wizytę) i uzupełniamy kartę.
  • W miejscu „Procedury ICD9” wpisujemy kod ICD‑9.
  • Możemy skorzystać z bazy i wybrać odpowiednie kody wykonanych procedur medycznych ICD‑9.
Dodaj procedurę medyczną ICD-9
Krok 2

Wprowadzone dane zapisujemy poprzez przycisk „Zapisz zmiany”.

Zapisz dane w karcie wizyty
Krok 3
  • Po uzupełnieniu karty wizyty, zapisaniu jej, pokazuje się komunikat „Wizyta została zapisana”.
  • Teraz mamy pewność, że wizyta pacjenta została zapisana.
Wizyta została zapisana

Korzystaj codziennie z Medfile® i wspieraj swój gabinet lekarski Elektroniczną Dokumentacją Medyczną.

Szybkie wypełnianie procedur medycznych ICD‑9 zachęca do korzystania z bazy danych.

Wyświetlane podpowiedzi przydają się, gdy nie znamy nazwy i całego numeru procedury medycznej i wpisujemy tylko jej część.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mogę dodawać załączniki do karty pacjenta?

Tak, jest taka możliwość. Sprawdź więcej

Jak przypisać kartę wizyt do danego lekarza?

Z perspektywy mojego konta, w zakładce „Formularze” wchodzimy w „Karty wizyt”. Przy konkretnej karcie wchodzimy w „ołówek” (edycja karty), wybieramy „uprawnienia” i zaznaczamy, kto ma dostęp do danej karty. Zobacz więcej
 

Czy kilku specjalistów może korzystać z jednej karty wizyty?

Tak, kilka użytkowników może korzystać z jednej karty wizyty.
 

Jak ustawić kartę wizyty jako domyślną?

Wchodzimy w “Moje konto”- “Użytkownicy”- wybieramy użytkownika i wchodzimy w jego edycję. W miejscu “Karta wizyty” wybieramy tą, która będzie domyślna dla danego użytkownika. Zobacz więcej
 

Jak edytować kartę wizyty?

Wchodzimy w “Moje konto”- “Formularze”, wybieramy zakładkę “Karty wizyt”, a następnie kartę, którą chcemy edytować. Wchodzimy w jej edycję i klikamy na przycisk “Utwórz nową wersję”. W kolejnym kroku edytujemy kartę i zapisujemy zmiany.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację