Wizyta została opłacona

Po zaplanowaniu wizyty w kalendarzu jest jeszcze możliwość ręcznego oznaczenia w niej, że została opłacona.

O wprowadzenie tej funkcji prosili nasi klienci, którzy z różnymi sytuacjami, podczas rejestracji pacjenta spotykają się na co dzień.

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna Medfile® rozwija się na bieżąco.

Krok 1

Wyszukujemy wizytę w kalendarzu (która właśnie została opłacona).

Wyszukaj wizytę w kalendarzu
Krok 2
  • W oknie „Edytuj wizytę”, za pomocą przycisku SWITCH oznaczamy wizytę, która została opłacona.
  • Gdy przycisk SWITCH jest koloru szarego tzn. że usługa ta nie została aktywowana.
Wizyta została opłacona
Krok 3
  • Przechodzimy do rubryki „Data opłacenia”.
  • Z kalendarza wybieramy dzień, w którym wizyta została opłacona.
Wybierz datę opłacenia wizyty
Krok 4
  • Z listy rozwijanej wybieramy formę płatności.
  • Do wyboru są:
    • Gotówka,
    • Karta,
    • Przelew,
    • Bon,
    • Karnet,
    • Voucher,
    • Nagroda,
    • Barter,
    • Zaliczka,
    • Inne,
    • Przelew on‑line,
    • PayU,
    • Kredyt kupiecki.
Wskaż formę płatności
Krok 5

Zapisujemy wprowadzone zmiany w wizycie.

Zapisz wprowadzone zmiany w wizycie
Krok 6
  • W kalendarzu, przy opłaconej wizycie pojawia się ikonka dolara ($).
  • W ten sposób łatwo rozpoznać czy wizyta została już opłacona.
Wizyta opłacona ikona dolara

Funkcja „Wizyta została opłacona” jest przydatna w każdym gabinecie.

W razie takiej potrzeby można ją zastosować do zaplanowanej już wizyty.

Program dla przychodni i gabinetów Medfile® jest zgodny z RODO.

 

Zalety funkcji wizyta została opłacona Medfile®:

  • możliwość ręcznego ustawienia opłaconej wizyty w programie
  • bardzo prosta obsługa funkcji, przy pomocy przycisku SWITCH
  • funkcja wykorzystywana na co dzień przez różnych lekarzy, placówki i przychodnie

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy w kalendarzu mogę zaznaczyć dni urlopowe?

Tak, kalendarz daje możliwość zaznaczenia dni wolnych od pracy, co blokuje dodawanie pacjentów w wybranych terminach. Sprawdź więcej

Co oznacza w kalendarzu suwak "Tylko aktywni"?

Suwak ten pokazuje tylko lekarzy, którzy pracują w danym dniu, czyli posiadają ustalony harmonogram pracy.

Jak usunąć wizytę?

Klikając w daną wizytę w kalendarzu, następnie wchodzimy w “Edytuj wizytę”. W lewym dolnym rogu klikamy w “Odwołaj”. Sprawdź więcej

Jak dodać wizytę grupową?

Klikając w kalendarz na dany dzień i godzinę, w lewym górnym rogu klikamy w “Wizyta grupowa”. Sprawdź więcej

Jak dodać wizytę?

W kalendarzu klikamy w konkretny dzień i godzinę, pojawi się okienko “Nowa wizyta”. Sprawdź więcej

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację