Odwołanie wizyty i zwrot PayU

W programie Medfile® można usunąć wcześniej zaplanowaną i opłaconą wizytę.

Dzięki płatności przez PayU wszystko odbywa się automatycznie.

Korzystanie z Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Medfile® to sama przyjemność.

Ułatw swoją pracę z programem do gabinetu.

Krok 1

W kalendarzu wybieramy wizytę, która została wcześniej opłacona przez PayU.

Wybierz opłaconą wizytę w kalendarzu
Krok 2
  • Wyświetla się okno „Edytuj wizytę”.
  • W górnej części okna, po lewej stronie klikamy w przycisk „Odwołaj”.
Odwołaj opłaconą wizytę
Krok 3
  • Wskazujemy jeden z powodów odwołania wizyty.
  • Do wyboru są:
    • Pacjent odwołał telefonicznie,
    • Pacjent się nie stawił,
    • Inny powód,
    • Pacjent odwołał przez email,
    • Pacjent nie dokonał opłaty.
  • Liczby, które pokazują się w nawiasach, sugerują ilość odwołanych wizyt.

Pacjent odwołał przez email
Krok 4
  • Aktywujemy za pomocą suwaka opcję „Utwórz zwrot”.
  • W ten sposób możemy zwrócić pieniądze za wizytę opłaconą z góry przez pacjenta.
  • Następnie klikamy na przycisk „Potwierdzam odwołanie”.
Utwórz zwrot płatności za wizytę
Krok 5

Widok dnia w kalendarzu, z którego została usunięta wizyta, wcześniej opłacona przez pacjenta.

Widok usuniętej wizyty w kalendarzu

W programie Medfile® pacjent może sam dokonać rejestracji do specjalisty online.

Konfiguracja płatności przed wizytą umożliwia pacjentom wykonywanie przedpłaty online za wizytę poprzez PayU.

Teraz poszliśmy o krok dalej, jest już dostępne odwołanie wizyty i zwrot płatności dokonanej przez PayU.

Program dla przychodni, stanowi kompleksowe rozwiązanie w placówkach medycznych.  

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jak odwołać wizytę?

Wybieramy wizytę w kalendarzu, a w oknie "Edytuj wizytę" w lewym górnym rogu klikamy w “Odwołaj wizytę”. Sprawdź więcej

Jak odwołać wizytę?

Klikamy w wizytę i w lewym dolnym rogu klikamy w “Odwołaj wizytę”. Sprawdź więcej

Jak wystawić rachunek z wizyty?

W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek”, która znajduje się po prawej stronie lub bezpośrednio z zakładki Rachunki klikamy na „+ Nowy dokument", a następnie wybieramy komunikat „Rachunek".
 

Czy mogę zobaczyć rachunki za konkretny miesiąc?

Tak, wystarczy ustawić potrzebne daty, bezpośrednio z zakładki „Rachunki". Dowiedz się więcej
        

Jak wystawiać rachunek?

Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”, klikamy w „Nowy dokument” i wybieramy „Rachunek”. Zobacz więcej
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację