Moduł wizyt powtarzalnych

 

Program Medfile® służy do rejestracji wizyt pacjentów jednodniowych i wizyt powtarzalnych.

Przebieg choroby nie zawsze kończy się na jednej wizycie w gabinecie lekarskim, często leczenie trwa dłużej.

Program dla poradni Medfile® został wyposażony w moduł wizyt powtarzalnych, żeby leczenie dłuższe ustawić od razu na pierwszej wizycie.

Medfile® to program do gabinetu, służy do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Krok 1
  • Z głównego widoku wybieramy zakładkę „Kalendarz”.
  • W widoku miesięcznym wskazujemy dzień, w którym następuje wizyta.
  • Uzupełniamy dane wizyty poprzez wybranie odpowiedniego pacjenta, wskazanie specjalisty oraz gabinetu w którym odbędzie się wizyta.
  • Wybieramy usługi z dostępnej listy.
  • Uzupełniamy datę pierwszej wizyty, godzinę oraz jej długość.
  • Przycisk SWITCH odznaczamy, żeby wizyta była powtarzalna.
  • Pole „Powtarzaj uzupełniamy wyborem z listy, częstotliwość wizyty: co miesiąc, co dwa tygodnie, co tydzień, codziennie.
Dodaj wizytę powtarzalną
Krok 2
  • Następnie wybieramy termin, do kiedy ma być ustawiona wizyta powtarzalna.
  • Po prawej stronie okna „Nowa wizyta”, zakładka „Powtórzenia” pojawiają się proponowane terminy do utworzenia wizyt.
Ustawienia wizyt powtarzalnych
Krok 3
  • Po zakończeniu uzupełniania wszystkich danych wizyty, należy ją zakończyć przyciskiem „Zaplanuj wizytę”.
  • Spowoduje to zapis wizyty powtarzalnej.
Zakończenie ustawienia wizyty powtarzalnej
Krok 4
  • Po zapisaniu wizyty powtarzalnej, zostaje ona dodana w kalendarzu, zgodnie z jej wymogami.
  • W tym przypadku co tydzień.
Wizyta powtarzalna została dodana

Bardzo często lekarze oraz fizjoterapeuci prowadzą długotrwałe leczenie. Tworzenie programu nastąpiło po wielu konsultacjach ze specjalistami, dzięki czemu opcja wizyty powtarzalnej została wdrożona. Fizjoterapeuci bardzo często lecząc swoich pacjentów, potrzebują wielu wizyt. Nasz program pozwala na szybsze zapisanie potrzebnych wizyt powtarzalnych w kalendarzu.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jak sprawdzić kiedy wizyta została utworzona?

Wchodzimy w interesującą nas wizytę. Przy miejscu na zaznaczenie gabinetu znajduje się źródło wizyty- najeżdżając na nie, pokaże nam się czas utworzenia wizyty. 
 

Czy w kalendarzu widać usunięte wizyty?

W kalendarzu nie widać usuniętych wizyt. Można jednak je zobaczyć, wchodząc w zakładkę „Wizyty” i aktywację suwaka „Pokaż usunięte”.
 

Gdzie można włączyć kompaktową wersję karty wizyty?

Kompaktowa wersja karty wizyty dostępna jest bezpośrednio z karty wizyty danego pacjenta. Z tej perspektywy, klikamy na przycisk „Włącz wersję kompaktową”, aby przejść do zmniejszonej karty wizyty.

Jak sprawdzić źródło wizyty?

Z perspektywy kalendarza można zweryfikować źródło wizyty, czyli czy wizyta została dodana przez aplikację mobilną, czy z perspektywy przeglądarki internetowej.
 

Czy etykieta przenosi się przy kopiowaniu wizyty?

Jak najbardziej tak. Jeżeli będziesz kopiował daną wizytę, to etykiety do niej przypisane automatycznie również się przeniosą.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację