Dopisywanie odbytej wizyty do pakietu

W pracy lekarza lub recepcjonisty zdarzają się niestandardowe sytuacje.

Program dla placówki Medfile® również przewiduje takie scenariusze.

Dopisywanie odbytej wizyty do pakietu jest przykładem funkcji dodatkowej stosowanej w Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Kiedy pacjent odbędzie zaplanowaną wizytę, a następnie zapozna się z cennikiem i postanowi wykupić pakiet, możemy wtedy potraktować tę wizytę jako pierwszą z pakietu.

Warto się zapoznać z pomocami jak wykonać wystawianie pakietu do wykorzystania oraz planowanie wizyty w ramach pakietu wizyt do wykorzystania.

Krok 1
  • Widok odbytej, zakończonej wizyty w kalendarzu.
  • Edycję wizyty rozpoczynamy poprzez kliknięcie w wizytę z poziomu kalendarza.
Widok odbytej wizyty
Krok 2

„Edytuj wizytę” wybieramy „Otwórz wizytę” w celu otwarcia karty wizyty pacjenta, który odbył wybraną wizytę wskazaną w kalendarzu.

Edytuj wizytę i dopisz pakiet
Krok 3
  • W związku z tym, że wizyta była zakończona należy wybrać „Otwórz wizytę”.
  • Przycisk „Otwórz wizytę” w karcie wizyty znajduje się na dole okna, po prawej stronie.
  • W momencie, gdy wizyta nie została zakończona możemy od razu przystąpić do edycji wizyty.
Otwórz wizytę pakiet
Krok 4

Zaraz pod imieniem i nazwiskiem pacjenta wybieramy „Rozlicz w ramach pakietu”, żeby móc dopisać odbytą wizytę do pakietu.

Rozlicz w ramach pakietu
Krok 5
  • Po kliknięciu w „Rozlicz w ramach pakietu” pokazuje się w karcie wizyty danego pacjenta dodatkowa funkcja.
  • Mamy możliwość zaznaczyć usługi jakie wykupiliśmy w ramach pakietu, które chcemy dodać do odbytej już wizyty.
  • Klikamy w „Zapisz zmiany” pod usługami.
Zaznacz usługę wykupioną w ramach pakietu
Krok 6

Komunikat informujący o prawidłowym wpisaniu odbytej wizyty w ramach pakietu.

Poprawnie zapisano pakiety
Krok 7

Następnie zapisujemy zmienioną kartę wizyty poprzez „Zapisz zmiany” (przycisk znajduje się po prawej stronie okna).

Zapisz zmiany w karcie wizyty
Krok 8

Komunikat informujący nas o poprawnym dopisaniu odbytej wizyty do pakietu.

Dane wizyty zostały zapisane pakiet
Krok 9
  • Widok stanu wykorzystania pakietu z poziomu „Kartoteki pacjentów”.
  • Wykupionych jest 7 wizyt.
  • Wykorzystanych wizyt ‑ 6 sztuk.
Widok wykorzystanego pakietu kartoteka pacjenta

Praca ze specjalistami w dziedzinie medycyny pozwoliła nam stworzyć program do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej zgodny z ich wymogami.

Program posiada funkcje dodatkowe, tj. dopisywanie odbytej wizyty do pakietu, które znacznie ułatwiają codzienną pracę lekarzy i recepcjonistów.

Zgodny z RODO.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy w kalendarzu mogę zaznaczyć dni urlopowe?

Tak, kalendarz daje możliwość zaznaczenia dni wolnych od pracy, co blokuje dodawanie pacjentów w wybranych terminach. Sprawdź więcej

Co oznacza w kalendarzu suwak "Tylko aktywni"?

Suwak ten pokazuje tylko lekarzy, którzy pracują w danym dniu, czyli posiadają ustalony harmonogram pracy.

Jak usunąć wizytę?

Klikając w daną wizytę w kalendarzu, następnie wchodzimy w “Edytuj wizytę”. W lewym dolnym rogu klikamy w “Odwołaj”. Sprawdź więcej

Jak dodać wizytę grupową?

Klikając w kalendarz na dany dzień i godzinę, w lewym górnym rogu klikamy w “Wizyta grupowa”. Sprawdź więcej

Jak dodać wizytę?

W kalendarzu klikamy w konkretny dzień i godzinę, pojawi się okienko “Nowa wizyta”. Sprawdź więcej

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację