Załóż darmowe konto
Program dla gabinetów lekarskich Medfile® pomaga w prowadzeniu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.
Jego przejrzysty wygląd i intuicyjna forma pomagają wielu lekarzom, specjalistom i fizjoterapeutom w ich codziennej pracy.
Jak zacząć korzystać z Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Medfile®?
Dowiesz się w 9 krokach zamieszczonych poniżej.
- Otwieramy przeglądarkę internetową.
- W pasek adresu wpisujemy adres internetowy www.medfile.pl
- Strona jest przeznaczona dla stałych i nowych użytkowników programu do gabinetów lekarskich Medfile®.
- W prawym górnym rogu wybieramy przycisk „Załóż konto”.
- Rozpoczynamy w ten sposób zakładanie nowego konta w Medfile®.
- Wskazujemy dla kogo zakładamy konto.
- W „Potrzebuję programu dla:” mamy do wyboru podmiot medyczny, lekarza lub specjalistę albo pacjenta.
- Tworzymy konto dla lekarza lub specjalisty.
- Z „Twoje stanowisko” z listy rozwijanej wybieramy jedną z opcji: Lekarz/Specjalista, Osoba decyzyjna, Informatyk, Pracownik recepcji, Pacjent lub Żadna z powyższych.
Wypełniamy formularz rejestracyjny: nazwa podmiotu/praktyki, liczba pracowników (wybieramy z listy rozwijanej), imię i nazwisko.
- Wpisujemy adres e‑mail, numer telefonu i hasło.
- Upewnij się, że wpisałeś poprawny adres e‑mail. Na ten adres otrzymasz wiadomość aktywującą konto w Medfile®.
- Podajemy hasło do systemu. Zgodnie z wallidacją hasło powinno mieć co najmniej 10 znaków, duże i małe litery oraz jedną cyfrę.
- Dokonujemy akceptacji postanowień regulaminu aplikacji oraz polityki prywatności.
- Nowy klient ma również obowiązek (zgodnie z RODO) oznaczyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w formularzu rejestracyjnym.
- Wyrażamy zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną.
- Wszystkie powyższe oznaczenia są obowiązkowe.
Na końcu wybieramy przycisk „Załóż konto”, żeby zakończyć proces rejestracyjny.
- W ostatnim widoku pojawia się informacja, że na adres e‑mail wskazany w czasie rejestracji został wysłany link służący do aktywacji konta.
- Logujemy się na pocztę.
- Klikamy w link i korzystamy z wachlarza możliwości jakie daje Medfile®.
- Jeżeli do kilku minut nie otrzymałeś na podany adres e‑mail wiadomości z linkiem aktywującym konto sprawdź folder spam.
- Dalszy ciąg w instrukcji „Aktywacja konta Medfile”.
W „Przewodniku użytkownika” na stronie internetowej Medfile® zostały zamieszczone poradniki dla użytkowników programu. Instrukcje posiadają wiele pomocnych wskazówek w razie jakichkolwiek problemów w czasie korzystania z programu Medfile®. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna Medfile® jest zgodna z RODO.
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Przez 14 dni można testować system Medfile bezpłatnie. Sposób bezpłatnego testowania regulują zapisy w regulaminie serwisu. Sprawdź więcej
Opłata uzależniona jest od ilości użytkowników na danym koncie. Aktualny cennik widnieje w cenniku. Sprawdź więcej
Subskrypcję wykupuje się na 12 miesięcy. Dla płatności rocznej nie ma możliwości wypowiedzenia umowy w trakcie jej trwania (za wyjątkiem sytuacji opisanych w Regulaminie §5. ROZWIĄZANIE UMOWY Pkt. 3). Umowę można wypowiedzieć 1 miesiąc przed jej zakończeniem. W przypadku braku wypowiedzenia umowa jest przedłużana automatycznie na kolejny rok. Administrator przewiduje możliwość wcześniejszego zakończenia umowy dla Użytkowników, którzy wybierają miesięczny harmonogram płatności – tzw. elastyczną umowę (Regulamin §5. ROZWIĄZANIE UMOWY Pkt. 1).
Abonament można opłacić jednorazowo za 12 miesięcy z góry. Użytkownik może dokonywać również rozliczeń abonamentowych w formie comiesięcznych opłat płatnych z góry w wysokości określonej w cenniku dla elastycznej umowy i anulować subskrypcję przed końcem aktualnego okresu subskrypcji. Usługa zostanie anulowana od dnia przypadającego po ostatnim dniu aktualnego okresu subskrypcji, a typ konta zostanie zmieniony na Medfile Free.
Decyzję podejmuje Partner. Medfile dostarcza materiały (banery). Możemy także dostarczyć artykuły (pisane bezpłatnie na zamówienie na uzgodniony temat lub wspierać pisane przez Partnera materiały).