Inteligenty SMS

Medfile® pozwala specjalistom medycznym na dostęp do wielu innowacyjnych udogodnień. 

Przekonaj się sam, jak wiele możesz zdziałać bezpośrednio z zakładki ustawienia SMS

Dodawaj nowe reguły - wiadomości SMS lub e-mail, aby usprawnić wymianę informacji pomiędzy Twoją placówką, a pacjentem. 

System Medfile® jest w pełni zgodny z RODO

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Moje konto”, klikamy na kafelek „Ustawienia SMS”.

Wejdź w ustawienia SMS
Krok 2

W celu dodania nowego, inteligentnego SMS, klikamy na przycisk „+ Inteligentny SMS”.

Dodaj inteligentny SMS
Krok 3

Za pośrednictwem przycisku „+ Nowa reguła” możemy rozpocząć proces dodawania inteligentnego SMSa.

Wybierz przycisk nowa reguła
Krok 4
  • Opisujemy w kilku słowach nową regułę, aby móc ją szybko zweryfikować w razie potrzeby,
  • Ustalamy datę do kiedy reguła powinna działać,
  • Za pośrednictwem checkboxa aktywujemy regułę,
  • Wybieramy z listy rozwijanej, w jakiej sytuacji inteligentna wiadomość zostanie wysłana.
Ustaw nową inteligentną regułę
Krok 5
  • Przystępujemy do określenia, kiedy uruchamiamy akcję po danym zdarzeniu — w naszym przypadku wtedy, kiedy pacjent zostanie dodany do EDM,
  • Z list rozwijanych wybieramy za ile dni lub godzin po zdarzeniu, pacjent otrzyma inteligentną wiadomość.
Wybierz czas uruchomienia akcji
Krok 6
  • Wybieramy czy ma zostać wysłana wiadomość SMS lub e-mail,
  • Następnie wpisujemy treść wiadomości, która zostanie wysłana do pacjentów,
  • Możemy w treści wiadomości skorzystać również z dostępnych zmiennych dla danego zdarzenia.
Wpisz treść wiadomości do pacjentów
Krok 7
  • Jeżeli nie chcemy, aby treść wiadomości wysłała się do wszystkich pacjentów z danego zdarzenia — za pośrednictwem dostępnych filtrów mamy możliwość, aby zawęzić grono pacjentów,
  • Z listy rozwijanej wybieramy odpowiedni filtr poprzez kliknięcie w niego.
Wpisz treść wiadomości do pacjentów
Krok 8
  • Uzupełniamy odpowiedni pakiet uniwersalny,
  • Po uzupełnieniu wszystkich pól naciskamy na przycisk „Zapisz regułę”.
Zapisz regułę inteligentnej wiadomości
Krok 9

Komunikat potwierdzający zapisanie nowej reguły.

Zweryfikuj zapisaną regułę

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna prowadzona w Medfile® umożliwia specjalistom na dostęp do wielu możliwości. 

Korzystaj z modułu inteligentnych wiadomości, aby przyśpieszyć pracę w systemie. 

W prosty sposób ustaw odpowiednią regułę i nie martw się już więcej koniecznością wysyłania indywidualnych wiadomości. 

Usprawnij swoją pracę dzięki Medfile®

 

Zalety funkcji Inteligentny SMS w programie Medfile®:

  • możliwość ustawienia automatycznych wiadomości SMS oraz e-mail
  • możliwość tworzenia wielu nowych reguł
  • możliwość wyposażenia swojej działalności w kolejne udogodnienie
  • możliwość wyboru odpowiednich parametrów z list rozwijanych i wpisania własnej treści wiadomości 
  • zredukowanie pracy i kolejna automatyzacja systemu

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy jest system przypomnień dla pacjenta o nadchodzącej wizycie?

Tak. Wiadomości mogą zostać wysłane na różne lokalizacje:

  • Pacjent może otrzymać powiadomienie (informacje) o zapisaniu się na wizytę tuż po dokonaniu tej czynności przez recepcjonistę. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać przypomnienie o zaplanowanej wizycie 1, 2 lub 3 dni przed datą planowanej wizyty poprzez automatyczny system przypomnień SMS, na który pacjent posiada możliwość odpowiedzi TAK lub NIE. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać potwierdzenie wizyty online w momencie zapisu przez specjalistę.
  • Wiadomość SMS może zostać wysłana w momencie anulowania wizyty pacjenta (Usunięcie wizyty).
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z elektronicznym formularzem do wypełnienia. Formularze te tworzone są jako dokumenty MedSign. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z kodem e‑Recepty.
  • Po odbytej wizycie system może wysłać SMS z prośbą o opinię pacjenta. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie przez użytkownika systemu.
Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Co to jest własna nazwa nadawcy w ustawieniach sms?

Jest to informacja o nazwie nadawcy. Może to być np nazwa Państwa gabinetu/placówki. Pacjent nie może odpisać na wiadomość z ustawioną nazwą własną. Należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków. Zobacz więcej.
 

Jak włączyć własną nazwę nadawcy wiadomości sms?

Należy napisać do nas e-mail z prośbą włączenie funkcji, należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków.
 

Dlaczego w wiadomości sms z przypomnieniem o wizycie nie ma daty ani godziny?

Należy sprawdzić, czy w ustawieniach sms, w treści wiadomości są zaciągnięte zmienne, które są wymienione poniżej. Np. w treści wiadomości przy dacie wizyty należy dodać zmienną {Data}. 
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację