Hasło do aplikacji mobilnej
Medfile® pozwala pracownikom medycznym na dostęp do innowacyjnych udogodnień na wyciągnięcie ręki.
Z perspektywy zakładki urządzenia mobilne, mamy możliwość, aby ustawić nowe — personalizowane hasło, które będzie zadedykowane tylko aplikacji mobilnej.
Zmień hasło i zaloguj się do aplikacji mobilnej na swoim telefonie lub tablecie, by korzystać z jej wszystkich możliwości z perspektywy urządzenia mobilnego.
Program całkowicie zgodny z RODO.
Z perspektywy zakładki „Moje konto”, naciskamy na kafel „Urządzenia mobilne”.
Naciskamy na przycisk „Ustaw hasło do aplikacji mobilnej” - aby ustawić nowe hasło (dedykowane tylko dla aplikacji mobilnej).
- Przystępujemy do wprowadzenia nowego hasła dedykowanego aplikacji mobilnej,
- Powinno ono zawierać minimum 10 znaków, wielką i małą literę, jak i znaki specjalne.
- Po poprawnym zapisie danych przez program, otrzymamy informację - „Twoje hasło zostało zmienione poprawnie”,
- W razie potrzeby w przyszłości za pośrednictwem przycisku „Zmień hasło” - możesz dokonać w nim modyfikacji.
- Warto pamiętać również o tym, że zmieniając użytkownika na innego - nie można z tej perspektywy zmienić hasła w aplikacji mobilnej innemu użytkownikowi, niz ten zalogowany,
- Każdy użytkownik musi indywidualnie zalogować się do swojego konta w systemie i samodzielnie ustawić nowe, dedykowane hasło dla aplikacji mobilnej.
Logujemy się do aplikacji mobilnej za pośrednictwem tego samego adresu e-mail, ale już ze zmienionym i nowy hasłem, które ustawiliśmy w poprzednich krokach.
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna prowadzona wspólnie z intuicyjnym oprogramowaniem Medfile® to przyjemność.
Ustaw nowe hasło, które będzie dedykowane tylko aplikacji mobilnej bezpośrednio z systemu.
Wszystko po to, aby maksymalnie zwiększyć bezpieczeństwo danych Twoich i pacjentów.
Postaw na pracę w programie Medfile® i korzystaj z wszystkich udogodnień w bieżącej pracy z pacjentami.
Zalety funkcji Hasło do aplikacji mobilnej w programie Medfile®:
-
możliwość zwiększenia bezpieczeństwa danych
-
możliwość wprowadzenia wszystkich zmian z 1 zakładki w systemie
-
możliwość zmiany hasła w razie konieczności
-
indywidualne hasło dedykowane aplikacji mobilnej
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Aplikację mobilną można pobrać bezpośrednio z AppStore (iOS) oraz Sklep Play (Android). Zobacz więcej.
Jak najbardziej tak. Możesz używać aplikacji mobilnej Medfile do umawiania wizyt powtarzalnych.
Nie, powiadomienia ustawione z zakładki „Centrum powiadomień” działają tylko w wersji webowej, nie mają one odniesień do aplikacji mobilnej.