Formularze, formularz MedSign tworzenie ankiety

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna Medfile® pozwala na tworzenie formularzy MedSign.

Program do gabinetu ułatwia pracę lekarzom i specjalistom.

Wypełnianie ankiet, zgód i innych dokumentów medycznych jeszcze nie było tak proste.

Przygotowanie formularza MedSign i udostępnianie ankiety pacjentom jest intuicyjne i bardzo wygodne.

Krok 1
  • Wybieramy z menu głównego „Moje konto”.
  • Klikamy w kafelkę „Formularze”.
Wybierz Formularze z poziomu Moje konto
Krok 2
  • Możemy utworzyć kategorię naszego nowego formularza lub skorzystać z już istniejących.
  • Kategorię dodajemy poprzez przycisk „+ Dodaj kategorię” zamieszczony z lewej strony okna.
Dodaj kategorię w formularzach
Krok 3
  • Pojawia się okno „Nowa kategoria”.
  • Nadajemy nazwę dla nowej kategorii.
  • Zapisujemy wprowadzone zmiany.
Nowa kategoria
Krok 4

Komunikat informujący o utworzeniu nowej kategorii dla formularza.

Kategoria została utworzona
Krok 5

Wybieramy przycisk „+ Dodaj dokument MedSign” w celu utworzenia nowego formularza MedSign.

Dodaj dokument MedSign
Krok 6
  • W oknie „Nowy formularz” wpisujemy „Tytuł” tworzonego formularza.
  • Z listy rozwijanej wybieramy kategorię, do której możemy przypisać tworzony formularz.
  • Klikamy w „Zapisz formularz”.
Wypełnij Nowy formularz
Krok 7
  • Po wejściu w kreator tworzenia nowego formularza, możemy uzupełnić rubrykę „Opis”.
  • Z automatu stworzony formularz jest ustawiony jako „Aktywny”.
  • Gdy chcemy, żeby nasz formularz można było udostępnić większej ilości pacjentów należy uaktywnić przycisk SWITCH „Formularz dostępny dla wszystkich pacjentów”.
  • Wtedy formularz staje się dostępny w linku MedSign na tablety.
Formularz dostępny dla wszystkich pacjentów
Krok 8
  • Zapisujemy wprowadzone dane.
  • O poprawnym zapisaniu informuje komunikat „Formularz został dodany”.
Zapisz zmiany w formularzu
Krok 9
  • Tworzenie struktury dokumentu odbywa się poprzez wybieranie kolejnych typów pól, umieszczonych w prawym panelu.
  • Na początek „+ Nagłówek/Tytuł”, który tworzy główną nazwę formularza.
Wybierz Nagłówek - Tytuł
Krok 10
  • Przykładowo „+ Nagłówek/Tytuł” dla naszego nowego formularza to ANKIETA.
  • Wprowadzane dane do pól można formatować (pogrubienie, kursywa, podkreślenie, wyśrodkowanie, kolory tekstu itp.)
  • Można ustawić, żeby pole było opcją „Wymaganą” (zawsze na wierzchu) lub "Opcjonalną ‑ rozwijaną" (można takie pole rozwinąć za pomocą plusika).
Wypełnij Nagłówek - Tytuł
Krok 11

Wybieramy kolejny typ pola do wstawienia ‑ „+ Pole tekstowe”.

Wybierz Pole tekstowe
Krok 12
  • „+ Pole tekstowe” pozwala na wprowadzenie przez pacjenta jednej linijki tekstu do ankiety.
  • Zapisujemy utworzone pole.
Wypełnij Pole tekstowe
Krok 13
  • Pole „Lista wyboru” pozwala utworzyć listę rozwijaną, z której można wybrać jedną odpowiedź.
  • Wpisujemy pytanie, odpowiedzi i zapisujemy pole.
Wybierz Lista wyboru
Krok 14
  • Opcja „Suwak/Skala” tworzy w ankiecie suwak ze skalą, na którym można zaznaczać oceny.
  • Podczas tworzenia pola ustawiamy „Wartość minimalną” oraz „Wartość maksymalną”.
Wybierz Suwak - Skala
Krok 15
  • Kolejne pole „Lista wyboru ‑  otwarta” umożliwia utworzenie pola wraz z paroma odpowiedziami.
  • W tym miejscu można uaktywnić SWITCH „Pozwól zaznaczyć klika opcji”.
  • Wtedy odpowiedzi pojawią się w formie checkboxów, w których można oznaczyć więcej niż jedną odpowiedź.
Wybierz Lista wyboru - otwarta
Krok 16

Pole „Podpis” pozwala na podpisanie wypełnianego formularza przez pacjenta.

Wybierz Podpis
Krok 17
  • Pole „Napis” umożliwia wprowadzenie niezależnego tekstu do formularza np. instrukcję wypełnienia formularza, podziękowanie za wypełnienie ankiety itp.
  • Po wprowadzeniu wszystkich pól zapisujemy utworzony formularz.
Wybierz Napis
Krok 18

Widok struktury nowoutworzonego dokumentu MedSign ‑ typu ankieta, zgoda.

Widok struktury dokumentu MedSign
Krok 19

Widok stworzonego formularza na liście dokumentów MedSign na poziomie „Moje konto/Formularze”.

Widok stworzonego formularza na liście dokumentów MedSign

Przedstawione wyżej kroki, obrazują jak w prosty i szybki sposób utworzyć krótką ankietę dotyczącą placówki medycznej.

W taki sam sposób można tworzyć: zgody lub inne dokumenty medyczne MedSign.

Dokumenty MedSign wymagają złożenia podpisu na końcu wypełnionego dokumentu.

Korzystaj z możliwości, jakie oferuje program dla poradni Medfile® i MedSign, przyspiesz pracę swojej placówki.

 

Zalety funkcji „Formularz MedSign tworzenie ankiety”:

  • intuicyjne tworzenie dokumentów, w formie elektronicznej
  • tworzenie dokumentów elektronicznych wraz z miejscem na podpis pacjenta
  • możliwość szybkiego wypełniania formularzy MedSign na tablecie

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czym jest MedSign na tablet?

Funkcja, która umożliwia udostępnienie pacjentom ankiet i formularzy na tablecie lub na innym urządzeniu mobilnym za pomocą linka. 
 

W jaki sposób wysyłać pacjentowi dokumenty MedSign?

Cały proces odbywa się za pośrednictwem wiadomości SMS. Możesz tego dokonać bezpośrednio z zakładki „Pacjenci", wchodząc w „Szczegóły" przy odpowiedniej osobie. Sprawdź jak zrobić to krok po kroku.

Co to jest MedSign?

Są to elektroniczne formularze, można stworzyć np. ankietę dla pacjenta. Zobacz więcej
 

Co oznacza “przejść do folderu MedSign”?

Przejść z karty pacjenta do tworzenia formularzy Medsign, za pomocą przycisku o takiej nazwie. Zobacz więcej.
 

Jak mogę aktywować opcję „Nadpisuj dane w kartotece pacjenta gdy występują wcześniej”?

Aby aktywować ten suwak, musisz najpierw aktywować trzy poprzednie suwaki w ustawieniach formularza „Przedstaw się”. Sprawdź więcej

Powiązane artykuły

brak
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację