Filtrowanie w zakładce wizyty

Wybierz Medfile® jako wsparcie dla Twojego gabinetu.

Korzystaj z możliwości filtrowania w zakładce wizyty i w szybki sposób wyszukuj wizyty po aktywowanych filtrach. 

Wybierz specjalistę, etykiety czy usługę, a system w szybki sposób pokaże Ci wyniki. 

Medfile® jest zgodny z RODO.

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Wizyty”, podczas filtrowania możemy również wybrać odpowiedni dzień z dostępnego kalendarza wizyt.

Wejdź w zakładkę wizyty
Krok 2
  • Przechodzimy do wybrania odpowiednich filtrów,
  • Możemy określić czy wizyty mają sortować się rosnąco lub malejąco oraz wybrać specjalistę.
Wybierz sposób sortowania wizyt
Krok 3

Mamy również możliwość, aby sortować wizyty po dostępnych usługach.

Sortuj wizyty po usługach
Krok 4

Jeżeli do wizyty zostały dodane również etykiety - możemy również zastosować je jako filtr.

Sortuj wizyty po etykietach
Krok 5
  • W filtrach dostępne są również suwaki, które możemy dowolnie aktywować,
  • Po dokonaniu wszystkich ustawień — klikamy przycisk „Szukaj wizyty”.
Szukaj wizyty dzięki filtrom
Krok 6

System automatycznie wyszukuje nam wizytę, która odpowiada wybranym filtrom.

Sprawdź wyszukaną wizytę

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w systemie Medfile® jest zgodna ze wszystkimi wymogami.  

Wejdź w zakładkę wizyty i korzystaj z dostępnych filtrów

Pozwól, aby Medfile® wyręczyło Cię z kolejnego aspektu i korzystaj z automatycznego wyszukiwania wizyt. 

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jak sprawdzić kiedy wizyta została utworzona?

Wchodzimy w interesującą nas wizytę. Przy miejscu na zaznaczenie gabinetu znajduje się źródło wizyty- najeżdżając na nie, pokaże nam się czas utworzenia wizyty. 
 

Czy w kalendarzu widać usunięte wizyty?

W kalendarzu nie widać usuniętych wizyt. Można jednak je zobaczyć, wchodząc w zakładkę „Wizyty” i aktywację suwaka „Pokaż usunięte”.
 

Gdzie można włączyć kompaktową wersję karty wizyty?

Kompaktowa wersja karty wizyty dostępna jest bezpośrednio z karty wizyty danego pacjenta. Z tej perspektywy, klikamy na przycisk „Włącz wersję kompaktową”, aby przejść do zmniejszonej karty wizyty.

Jak sprawdzić źródło wizyty?

Z perspektywy kalendarza można zweryfikować źródło wizyty, czyli czy wizyta została dodana przez aplikację mobilną, czy z perspektywy przeglądarki internetowej.
 

Czy etykieta przenosi się przy kopiowaniu wizyty?

Jak najbardziej tak. Jeżeli będziesz kopiował daną wizytę, to etykiety do niej przypisane automatycznie również się przeniosą.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację