Dodawanie własnego składnika w recepcie

Podstawowym celem programu Medfile®,  jest ułatwienie prowadzenia gabinetów oraz placówek medycznych.

Spowodowanie, że praca specjalistów, przebiegnie szybko, bez tracenia cennego czasu.

Dzięki funkcji dodawanie własnego składnika w recepcie, każdy użytkownik, może bezpośrednio z perspektywy kalendarza, wejść w wizytę pacjenta oraz dodać własny składnik do e-Recepty.

Jest to bardzo prosty oraz intuicyjny proces, który generuje szeroki wachlarz możliwości.

Użytkownik na bieżąco może dokonywać edycji.

Krok 1

Z perspektywy kalendarza, klikamy na wizytę, gdzie chcemy dodać własny składki w recepcie.

Kliknij na wizytę
Krok 2
  • Przechodzimy do zakładki „Podsumowanie”,
  • Następnie klikamy komunikat „+ dodaj e-Receptę”.
Wejdź w + dodaj e-Receptę
Krok 3

Z widoku recepty, klikamy w kwadracik przy napisie „Receptura”.

Wybierz komunikat receptura
Krok 4
  • Wyświetla się komunikat o zmianie typu recepty,
  • Klikamy w przycisk „Tak”.
Zmień typ recepty
Krok 5
  • Wpisujemy składnik, który chcemy dodać,
  • W sytuacji, w której pożądany przez nas składnik, nie pojawi się w liście rozwijanej, wybieramy komunikat „+ dodaj składnik”.
  • Bardzo duża ilość środków/leków automatycznie podpowiada się w liście rozwijanej,
  • Kiedy w liście rozwijanej pojawi się potrzebny nam składnik, klikamy go, a on automatycznie doda się pod recepturą własną.
Dodaj nowy składnik w recepturze
Krok 6
  • Wpisujemy składnik, który chcemy dodać,
  • Klikamy przycisk „Zapisz”.
Zapisz nowy składnik
Krok 7
  • Przechodzimy do dodawania składniku pod recepturą własną,
  • Naciskamy na rubrykę „Wybierz następny składnik”,
  • Dodany przez nas przed chwilą nowy składnik, automatycznie wyświetli się nam w liście rozwijanej,
  • Klikamy na niego, a on doda się jako następny składnik.
Wybierz nowo dodany składnik
Krok 8

Wybieramy z listy rozwijanej odpowiedni skrót dotyczący ilości.

Wybierz odpowiedni skrót
Krok 9

Wprowadzamy również odpowiednią ilość leku oraz jednostkę miary.

Wprowadź odpowiednie dane

Stwórz swój idealny gabinet wspólnie z Medfile®

Prowadź elektroniczną dokumentację medyczną, wystawiaj e-Recepty lub e-Zwolnienia w programie do tego stworzonym. 

Funkcja dodawania własnego składnika w recepcie, jeszcze bardziej usprawni Twoją pracę.

Dodatkowo zobacz sam, jak szybko dodać recepturę własną w e-Recepcie.

Program Medfile® jest zgodny z RODO.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy dzięki Medfile można wystawić e-Receptę?

Tak. Za pośrednictwem Medfile można wystawić elektroniczną receptę wraz 4‑cyfrowym kodem. Sprawdź więcej

Czy w Medfile mogę zobaczyć historię recept pacjenta?

Tak, podczas wystawiania recepty tradycyjnej (papierowej) bądź e-Recepty można podejrzeć historię recept pacjenta specjalnym przyciskiem.
 

W historii recept pacjenta nie mam żadnych danych — dlaczego?

Powodów może być kilka:

- Pacjent nie otrzymał nigdy wcześniej recepty tradycyjnej ani e-Recepty,

- Pacjent nie udzielił zgody na podgląd danych,

- Lekarz (użytkownik) nie ma uprawnień do podglądu historii recept pacjenta.

Jak uzyskać dostęp/wyświetlić historie recept pacjenta?

Należy uzyskać dostęp do historii recept pacjenta. W trakcie wystawiania recepty skorzystaj z przycisku „Historia recept". Następnie po prawej stronie użyj przycisku „Uzyskaj dostęp”.
 

Gdzie znajdę recepty pacjenta?

W trakcie wystawiania recepty skorzystaj z przycisku „Historia recept”, pojawi się tabela z danymi.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację