Dodaj informację o zatrudnieniu
Medfile® jest idealnym wsparciem małych oraz dużych placówek medycznych.
Czy wiesz, z których zakładek w systemie możesz dodać informację o zatrudnieniu Twoich pracowników?
Zobacz instrukcję i w kilku krokach dodaj, edytuj lub usuń zatrudnienie pracowników.
RODO w Medfile® traktowane jest priorytetowo.
Z perspektywy Mojego konta, przechodzimy do zakładki „Dane”.
- Z perspektywy okna „Zatrudnienie”, mamy możliwość, aby przejść do edycji istniejącego już zatrudnienia (ikonka ołówka) lub usunąć je (ikonka X),
- Poprzez kliknięcie przycisku „+ Dodaj” - przejdziemy do dodania nowego okresu zatrudnienia.
Z dostępnych kalendarzy wybieramy daty, w których pracownik był zatrudniony.
- Mamy możliwość, aby za pośrednictwem checkboxów zaznaczyć przy danemu pracownikowi informacje o zatrudnieniu „na podst. stosunku pracy” oraz „główne miejsce pracy”,
- Z listy rozwijanej wybieramy wymiar godzin, w jakich pracownik jest zatrudniony.
Po poprawnym wprowadzeniu wszystkich danych klikamy w przycisk „Zapisz”.
Zatrudnienie możemy dodać również z perspektywy zakładki „Użytkownicy”.
Wchodzimy w edycję wybranego użytkownika poprzez ikonkę ołówka.
- Przechodzimy do zakładki „Zatrudnienie” i analogicznie wypełniamy wszystkie dane oraz informacje jak w poprzednich krokach,
- Na końcu nie możemy zapomnieć, aby zapisać wszystkie dane, przyciskiem „Zapisz”.
Rozpocznij korzystanie z Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w programie Medfile®.
Wejdź w zakładkę Dane lub Użytkownicy i dodaj okres zatrudnienia Twój oraz Twoich pracowników.
Postaw na Medfile® podczas uzupełniania harmonogramów pracy, urlopów czy informacji o ich okresie zatrudnienia.