Centrum powiadomień – wyświetlanie

Podstawowym celem programu Medfile® jest ułatwienie prowadzenia gabinetów oraz placówek medycznych.

Spowodowanie, że praca specjalistów, przebiegnie szybko, bez tracenia cennego czasu.

Dzięki funkcji Centrum powiadomień każdy użytkownik, będzie na bieżąco z nowościami, które wprowadzane są na stronie i stale w kontakcie z pacjentami.

Dobór powiadomień jest indywidualny dla każdego użytkownika programu.

Pozwala to na maksymalne spersonalizowanie istotnych kwestii dla danej osoby. 

Centrum powiadomień, jest bardzo czytelną oraz intuicyjną funkcją.

Generuje szeroki wachlarz powiadomień, które na bieżąco można zmieniać.

Krok 1

Na górnym pasku wchodzimy w zakładkę „Moje konto”.

Wejdź w moje konto
Krok 2

Otwiera się strona naszego konta, na której klikamy w zakładkę „Centrum powiadomień”.

Kliknij zakładkę centrum powiadomień
Krok 3
  • Zostajemy przekierowani do „Centrum powiadomień”, które możemy ustawić i spersonalizować według preferencji,
  • Możemy również ustawić personalizowane powiadomienia dla danego użytkownika lub lokalizacji.
Wyświetl centrum powiadomień
Krok 4
  • Przystępujemy do zapoznania się z wszystkimi dostępnymi powiadomieniami.

  • Klikając w ikonę kwadratu — wyświetli się lista tematów pobocznych, powiązanych z głównym.

Zobacz dostępne powiadomienia
Krok 5
  • Przechodzimy do wybierania tematów powiadomień, które chcemy ustawić.

  • Analogicznie, klikając w ikonę kwadratu przy nazwie, automatycznie zaznacza się ona nam niebieskim checkboxem.

  • Wybierając powiadomienie „Nowa e-Wizyta z rejestracji online” – kiedy pacjent zapisze się do nas za pomocą formularza rejestracji online, dostaniemy o tym informację na platformie Medfile®.

  • „Nowa wizyta na liście oczekujących”, jest równie przydatną funkcją, wtedy widzimy jak pacjent wpisze się na listę oczekujących za pomocą formularza.

Wybierz istotne powiadomienie
Krok 6
  • Centrum powiadomień generuje inne pomocne powiadomienia.

  • Zaznaczając zakładkę „Powiadomienia dotyczące płatności”, rozwijają się nowe opcje.

  • Klikając na frazę „Nową płatność za wizytę / e-Wizytę” za każdym razem, kiedy pacjent zapłaci za wizytę / e-Wizytę i PayU zwróciło nam status „opłacono” - przyjdzie do nas powiadomienie na ten temat.

Wybierz pomocne powiadomienie
Krok 7
  • Innymi, równie istotnymi powiadomieniami, są te dotyczące SMS.

  • Pacjent {imie_nazwisko} odpowiedział na Twoją wiadomość”, każdorazowo kiedy pacjent XXX odpisze nam na wiadomość SMS, nam na profilu w Medfile®, przyjdzie powiadomienie o zaistniałej sytuacji.

Wybierz inne powiadomienie
Krok 8

Jeżeli zaznaczymy wszystkie nagłówki, które będą dla nas pomocne, klikamy niebieską ikonę zapisz na dole strony.

Zapisz wybrane powiadomienia
Krok 9
  • Powiadomienia zostaną wtedy zapisane na koncie danego użytkownika.

  • W górnej części strony pojawi się na zielonym tle informacja - „ustawienia zostały zapisane”.

Powiadomienia zostały zapisane
Krok 10
  • Na górnym pasku klikamy na „Powiadomienia”.

  • W tym miejscu będą wyświetlać się wszystkie powiadomienia, które wybraliśmy.

  • Kiedy pacjent XXX opłaci swoją wizytę, automatycznie przyjdzie o tym powiadomienie.

Wyświetlanie powiadomień
Krok 11
  • Inne powiadomienia również będą widoczne w tym miejscu.

  • W przypadku kiedy pacjent XXX odpowie na wiadomość SMS, bądź z jakiegoś powodu wiadomość SMS nie zostanie wysłana, samoczynnie przyjdzie o tym powiadomienie na koncie w Medfile®.

Wyświetlanie innych powiadomień

Centrum powiadomień, to ogromne ułatwienie przy prowadzeniu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Można w prosty i szybki sposób uaktywnić wszystkie pomocne powiadomienia.

Ze spokojną głową każdy będzie mógł prowadzić swój gabinet, bez obawy o tematy, które mogą zostać przez nas pominięte. 

Nie musisz sam pamiętać o wszystkim, Centrum powiadomień Ci w tym pomoże. 

Więcej o komunikatach możemy dowiedzieć się z  Centrum powiadomień – automatyczne komunikaty, które możemy ustawić. 

Program dla poradni Medfile® jest zgodny z RODO.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy jest system przypomnień dla pacjenta o nadchodzącej wizycie?

Tak. Wiadomości mogą zostać wysłane na różne lokalizacje:

  • Pacjent może otrzymać powiadomienie (informacje) o zapisaniu się na wizytę tuż po dokonaniu tej czynności przez recepcjonistę. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać przypomnienie o zaplanowanej wizycie 1, 2 lub 3 dni przed datą planowanej wizyty poprzez automatyczny system przypomnień SMS, na który pacjent posiada możliwość odpowiedzi TAK lub NIE. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać potwierdzenie wizyty online w momencie zapisu przez specjalistę.
  • Wiadomość SMS może zostać wysłana w momencie anulowania wizyty pacjenta (Usunięcie wizyty).
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z elektronicznym formularzem do wypełnienia. Formularze te tworzone są jako dokumenty MedSign. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z kodem e‑Recepty.
  • Po odbytej wizycie system może wysłać SMS z prośbą o opinię pacjenta. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie przez użytkownika systemu.
Jak dodać usługę do powiadomienia email?

Zmienne służące za przekazywanie informacji o usłudze, czasu trwania oraz kwocie brutto należy dodać w zakładce „Moje konto", następnie klikamy „Powiadomienia email" - wybierając konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek. 
 

Jak dodać lokalizację do powiadomienia email?

Zmienne służące za przekazywanie informacji o: nazwie lokalizacji, adresie, telefonie, kodzie pocztowym i mieście, należy dodać w zakładce Moje konto — powiadomienia email — wybieramy konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek.
 

Co to jest centrum powiadomień?

Centrum powiadomień to narzędzie wbudowane w aplikację webową Medfile, które pozwala śledzić na bieżąco, co dzieje się w ciągu dnia w Twojej placówce. Kliknięcie wyskakujące powiadomienie przenosi Cię do odpowiedniego modułu. Mogą to być wiadomości o wizytach, płatnościach, powiadomieniach SMS oraz wiele innych! Zobacz więcej.
 

Jak włączyć centrum powiadomień?

Centrum powiadomień należy uruchomić w zakładce „Moje konto' - „Centrum powiadomień". Zobacz więcej

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację