Centrum powiadomień - widok wszystkich powiadomień

W programie Medfile® można w każdym momencie sprawdzić wszystkie powiadomienia.

Bezpośrednio z perspektywy konta, jesteśmy w stanie wejść w każde powiadomienie z ostatniego miesiąca.

Program dla gabinetów i poradni medycznych oferuje swoim użytkownikom wiele udogodnień, które pozwalają mieć wszystko pod kontrolą.

Sprawdzaj na bieżąco centrum powiadomień, aby być z wszystkim na bieżąco.  

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna optymalizuje pracę lekarzy i specjalistów medycznych.

Program zgodny z RODO.

Krok 1
  • Wybieramy „Moje konto” z górnego menu programu Medfile.
  • Klikamy na kafelek „Centrum powiadomień”.
Kliknij kafelek centrum powiadomień
Krok 2

Z perspektywy centrum powiadomień, wybieram zakładkę „Powiadomienia”.

Wybierz zakładkę powiadomienia
Krok 3
  • Wybieramy okres czasu, z którego chcemy sprawdzić historię powiadomień,
  • Historię powiadomień możemy przejrzeć maksymalnie z ostatnich 31 dni.
Ustaw odpowiedni okres czasu
Krok 4
  • Klikamy na ikonkę „Filtruj”.
Kliknij ikonę filtruj
Krok 5
  • Wyświetla się cała historia powiadomień z wyodrębnionego okresu czasu,
  • Możemy teraz przystąpić do przeglądu,
  • Klikając na wybrane powiadomienie, zostajemy automatycznie przekierowani do informacji o nim.
Wyświetl listę wszystkich powiadomień
Krok 6

Wybierając powiadomienie związane z SMS-ami, zostajemy przekierowani do całego panelu poświęconego wiadomością tekstowym.

Sprawdź informacje o SMS
Krok 7
  • Możemy sprawdzać przeróżne powiadomienia,
  • Klikając w powiadomienie z grupy „Wizyty”, również zostajemy do nich automatycznie przekierowani.
Kliknij w powiadomienie wizyty
Krok 8

Zostajemy przekierowani do zakładki z wszystkimi informacjami o wizycie, które możemy zweryfikować lub wprowadzić ewentualne poprawki.

Sprawdź informacje o wizycie

Sprawdzanie widoku wszystkich powiadomień w programie dla gabinetów Medfile®, jest niezwykle proste.

Możesz w każdym momencie zweryfikować powiadomienia z ostatniego miesiąca.

Centrum powiadomień pozwoli jeszcze lepiej pamiętać o wszystkich istotnych sprawach.

Dołącz do programu Medfile® i ciesz się jego ogromem funkcji potrzebnych do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy jest system przypomnień dla pacjenta o nadchodzącej wizycie?

Tak. Wiadomości mogą zostać wysłane na różne lokalizacje:

  • Pacjent może otrzymać powiadomienie (informacje) o zapisaniu się na wizytę tuż po dokonaniu tej czynności przez recepcjonistę. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać przypomnienie o zaplanowanej wizycie 1, 2 lub 3 dni przed datą planowanej wizyty poprzez automatyczny system przypomnień SMS, na który pacjent posiada możliwość odpowiedzi TAK lub NIE. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać potwierdzenie wizyty online w momencie zapisu przez specjalistę.
  • Wiadomość SMS może zostać wysłana w momencie anulowania wizyty pacjenta (Usunięcie wizyty).
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z elektronicznym formularzem do wypełnienia. Formularze te tworzone są jako dokumenty MedSign. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z kodem e‑Recepty.
  • Po odbytej wizycie system może wysłać SMS z prośbą o opinię pacjenta. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie przez użytkownika systemu.
Jak dodać usługę do powiadomienia email?

Zmienne służące za przekazywanie informacji o usłudze, czasu trwania oraz kwocie brutto należy dodać w zakładce „Moje konto", następnie klikamy „Powiadomienia email" - wybierając konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek. 
 

Jak dodać lokalizację do powiadomienia email?

Zmienne służące za przekazywanie informacji o: nazwie lokalizacji, adresie, telefonie, kodzie pocztowym i mieście, należy dodać w zakładce Moje konto — powiadomienia email — wybieramy konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek.
 

Co to jest centrum powiadomień?

Centrum powiadomień to narzędzie wbudowane w aplikację webową Medfile, które pozwala śledzić na bieżąco, co dzieje się w ciągu dnia w Twojej placówce. Kliknięcie wyskakujące powiadomienie przenosi Cię do odpowiedniego modułu. Mogą to być wiadomości o wizytach, płatnościach, powiadomieniach SMS oraz wiele innych! Zobacz więcej.
 

Jak włączyć centrum powiadomień?

Centrum powiadomień należy uruchomić w zakładce „Moje konto' - „Centrum powiadomień". Zobacz więcej

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację