Billing połączeń w telefonii internetowej VoIP
Program dla gabinetu Medfile®, umożliwia swoim użytkownikom sprawdzanie historii połączeń w zakładce telefonii internetowej.
Bezpośrednio ze swojego konta w Medfile®, możesz sprawdzić wszystkie przychodzące połączenia.
Istnieje możliwość weryfikowania również innych opcji, m.in. statusu połączenia, czasu jego trwania, numeru z którego dzwoniono oraz kilku innych przydatnych kwestii.
Wszystkie informacje dotyczące billingu połączeń znajdują się na jednej stronie, w bardzo przejrzystym i czytelnym arkuszu.
Jest to kolejne udogodnienie w programie aby maksymalnie przyspieszyć pracę lekarzom i specjalistom medycznym.
Program dla gabinetu jest zgodny z RODO.
Wchodzimy w zakładkę „Telefonia”.
Następnie musimy kliknąć w „połączenia”, które wyświetlają się w prawym dolnym rogu listy rozwijanej.
-
Ukazuje się cała strona poświęcona historii połączeń.
-
Pod hasłem „Kierunek” z listy rozwijanej wybieramy pozycję „Przychodzące” bądź „Wychodzące”.
-
Uzyskujemy wszystkie informacje o połączeniach w telefonii internetowej.
-
Możemy również filtrować po datach, jeżeli chcemy sprawdzić konkrety dzień bądź okres czasu.
-
Istnieje również możliwość, aby filtrować po numerze telefonu — wpisując numer, klikamy na przycisk „Filtruj” i pokazują się tylko połączenia z wybranego numeru telefonu.
-
Jesteśmy w stanie przykładowo sprawdzić: czas trwania połączeń, ich status oraz z jakiego numeru zostały wykonane.
Klikając w ikonę mikrofonu zostanie pobrany plik głosowy na urządzenie.
Sprawdzaj na bieżąco swój billing połączeń w programie Medfile®, tak aby nigdy cię nic nie ominęło.
Bez trudu możesz pozostawać na bieżąco z wszystkimi połączeniami, sprawdzać te nieodebrane bądź odsłuchiwać te, które były już przeprowadzone.
Stały dostęp do historii połączeń może w łatwy sposób usprawnić pracę w gabinecie, jak i całej placówce medycznej.
Program dla gabinetu jest zgodny z RODO.
Najczęściej zadawane pytania
Dowolnego urządzenia ‑ telefonu podłączonego do adaptera (tzw. Bramki VoIP), bądź komputera / laptopa oraz mikrofonu, słuchawek i zainstalowanego na nim komunikatora VoIP.
Potrzebny nam będzie również dobry oraz stabilny dostęp do Internetu. Sprawdź więcej
Nie. Możemy posiadać numer stacjonarny, komórkowy (krajowy / zagraniczny), który automatycznie staje się naszym numerem wirtualnym. Sprawdź więcej
W tym momencie jest brak połączeń przychodzących do Medfile.
Historia połączeń to billing połączeń zarejestrowanych w Medfile. Historia połączeń wskazuje dane z ostatnich 30 dni. Sprawdź więcej
Aby otrzymywać informacje o połączeniach przychodzących i wychodzących skopiuj poniższy adres URL i wklej w ustawieniach usługi SuperVoIP API na stronie https://panel.supervoip.pl.