Billing połączeń w telefonii internetowej VoIP

Program dla gabinetu Medfile®, umożliwia swoim użytkownikom sprawdzanie historii połączeń w zakładce telefonii internetowej.

Bezpośrednio ze swojego konta w Medfile®, możesz sprawdzić wszystkie przychodzące połączenia.

Istnieje możliwość weryfikowania również innych opcji, m.in. statusu połączenia, czasu jego trwania, numeru z którego dzwoniono oraz kilku innych przydatnych kwestii. 

Wszystkie informacje dotyczące billingu połączeń znajdują się na jednej stronie, w bardzo przejrzystym i czytelnym arkuszu.

Jest to kolejne udogodnienie w programie aby maksymalnie przyspieszyć pracę lekarzom i specjalistom medycznym. 

Program dla gabinetu jest zgodny z RODO.

Krok 1

Wchodzimy w zakładkę „Telefonia”.

Wybierz zakładkę telefonia
Krok 2

Następnie musimy kliknąć w połączenia”, które wyświetlają się w prawym dolnym rogu listy rozwijanej.

Kliknij na przycisk połączenia
Krok 3
  • Ukazuje się cała strona poświęcona historii połączeń.

  • Pod hasłem „Kierunek” z listy rozwijanej wybieramy pozycję „Przychodzące” bądź „Wychodzące”.

  • Uzyskujemy wszystkie informacje o połączeniach w telefonii internetowej.

  • Możemy również filtrować po datach, jeżeli chcemy sprawdzić konkrety dzień bądź okres czasu.

  • Istnieje również możliwość, aby filtrować po numerze telefonu — wpisując numer, klikamy na przycisk „Filtruj” i pokazują się tylko połączenia z wybranego numeru telefonu.

  • Jesteśmy w stanie przykładowo sprawdzić: czas trwania połączeń, ich status oraz z jakiego numeru zostały wykonane.

Wybierz z listy rozwijanej
Krok 4

Klikając w ikonę mikrofonu zostanie pobrany plik głosowy na urządzenie.

Przesłuchaj nagranie rozmowy

Sprawdzaj na bieżąco swój billing połączeń w programie Medfile®, tak aby nigdy cię nic nie ominęło.

Bez trudu możesz pozostawać na bieżąco z wszystkimi połączeniami, sprawdzać te nieodebrane bądź odsłuchiwać te, które były już przeprowadzone.

Stały dostęp do historii połączeń może w łatwy sposób usprawnić pracę w gabinecie, jak i całej placówce medycznej.

Program dla gabinetu jest zgodny z RODO.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czego potrzebuję aby zacząć korzystać z telefonii internetowej VoIP?

Dowolnego urządzenia ‑ telefonu podłączonego do adaptera (tzw. Bramki VoIP), bądź komputera / laptopa oraz mikrofonu, słuchawek i zainstalowanego na nim komunikatora VoIP.

Potrzebny nam będzie również dobry oraz stabilny dostęp do Internetu. Sprawdź więcej

Czy podczas korzystania z telefonii internetowej VoIP zachodzi konieczność zmiany numeru telefonu?

Nie. Możemy posiadać numer stacjonarny, komórkowy (krajowy / zagraniczny), który automatycznie staje się naszym numerem wirtualnym. Sprawdź więcej

Co oznacza brak połączeń?

W tym momencie jest brak połączeń przychodzących do Medfile.

 

Co to jest historia połączeń?

Historia połączeń to billing połączeń zarejestrowanych w Medfile. Historia połączeń wskazuje dane z ostatnich 30 dni. Sprawdź więcej

Skąd wziąć Adres URL do powiadomień żeby dokonać integracji z Telefonią VOIP?

Aby otrzymywać informacje o połączeniach przychodzących i wychodzących skopiuj poniższy adres URL i wklej w ustawieniach usługi SuperVoIP API na stronie https://panel.supervoip.pl.  

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację