Automatyczne odwołanie wizyty bez opłacenia

Medfile® regularnie wprowadza do swojego systemu funkcje, które sprawiają, że praca specjalistów medycznych jest jeszcze przyjemniejsza. 

Sprawdź sam, jak wiele funkcji posiadają ustawienia kalendarza.

Aktywuj automatyczne odwołanie wizyty bez opłacenia i pozwól, aby Medfile® odciążył Cię z kolejnego aspektu.

Nasz program jest w pełni zgodny z wymogami RODO

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Kalendarz”, klikamy na kafelek „Ustawienia”.

Wejdź w ustawienia kalendarza
Krok 2

W celu aktywacji klikamy w suwak przy „Automatycznie odwołaj wizytę jeśli nie zostanie opłacona”.

Aktywuj funkcję za pośrednictwem suwaka
Krok 3

Określamy do ilu godzin lub dni — program ma odwołać wizytę, jeśli nie została ona opłacona.

Określ czas odwołania wizyty
Krok 4
  • W każdym z 2 wariantów wizyt możemy w 4 różnych sytuacjach określić inny czas automatycznego odwołania,
  • Przykładowo my w e-Wiztach z kalendarza, wybieramy czas 2 dni, a przy wizytach stacjonarnych z kalendarza czas 24 godzin.
Ustal czas automatycznego odwołania w każdym wariancie
Krok 5
  • Warto pamiętać również o tym, że nie musimy aktywować czasu usunięcia wizyty w każdej zmiennej - wystarczy, że z listy rozwijanej wybierzemy pozycję „Wyłączone”,
  • Po wprowadzeniu wszystkich ustawień, klikamy przycisk „Zapisz”.
Zapisz wprowadzone ustawienia
Krok 6

Po poprawnym zapisie danych otrzymamy od programu komunikat „Ustawienia zostały zapisane”.

Sprawdź komunikat systemowy

 

Zarządzaj Elektroniczną Dokumentację Medyczną bezpośrednio z programu Medfile®.

Przekonaj się sam, jak szybko możesz do swojego kota dodać kolejne udogodnienie.

Warto pamiętać o tym, że wizyta anuluje się tylko jeśli ma odznaczony suwak „Wizyta opłacona” oraz posiada płatność, która nie jest opłacona.

Korzystaj z kalendarza w Medfile®

 

Zalety funkcji Automatyczne odwołanie wizyty bez opłacenia w programie Medfile®:

  • możliwość wprowadzenia wszystkich zmiennych z perspektywy ustawień kalendarza 
  • możliwość wprowadzenia dla każdej zmiennej innego czasu 
  • możliwość odciążenia swojej pracy w systemie

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy w kalendarzu mogę zaznaczyć dni urlopowe?

Tak, kalendarz daje możliwość zaznaczenia dni wolnych od pracy, co blokuje dodawanie pacjentów w wybranych terminach. Sprawdź więcej

Co oznacza w kalendarzu suwak "Tylko aktywni"?

Suwak ten pokazuje tylko lekarzy, którzy pracują w danym dniu, czyli posiadają ustalony harmonogram pracy.

Jak usunąć wizytę?

Klikając w daną wizytę w kalendarzu, następnie wchodzimy w “Edytuj wizytę”. W lewym dolnym rogu klikamy w “Odwołaj”. Sprawdź więcej

Jak dodać wizytę grupową?

Klikając w kalendarz na dany dzień i godzinę, w lewym górnym rogu klikamy w “Wizyta grupowa”. Sprawdź więcej

Jak dodać wizytę?

W kalendarzu klikamy w konkretny dzień i godzinę, pojawi się okienko “Nowa wizyta”. Sprawdź więcej

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację