W myśli rozwoju innowacji i ścisłej współpracy z naszymi Klientami wprowadziliśmy kilka udogodnień, które z pewnością zoptymalizują dotychczasowe korzystanie z funkcji i możliwości aplikacji Medfile®.
Poprzez jedno kliknięcie możliwy jest wybór specjalistów w kalendarzu. Dzięki tej funkcji widoczny jest grafik dedykowany konkretnemu Użytkownikowi
Pokazanie tylko minimum i maksimum godzin pracy specjalisty w widoku dziennym i tygodniowym oraz widoku gabinetu (np. od 8:00 do 15:00)
Przed danymi osobowymi pacjenta oraz na wydruku pojawia się unikalny numer wizyty pacjenta w danym dniu. Po zmianie godzin wizyty numery pozostają.
Czytelna tabela z podziałem na dni i numeracja pacjentów.
Możliwość wpisania adresu e-mail podczas dodawania nowego pacjenta z poziomu kalendarza.
Właściciel konta i Użytkownicy z uprawnieniami mogą dokonać edycji wszystkich urlopów z jednego miejsca.
Możliwość przypisania gabinetu do bloku godzin oraz wyboru czy blok będzie dostępny w rejestracji online.
Dostosowanie do smartphonów oraz tabletów. Skalowanie tła i rysunku jest bardziej precyzyjne i responsywne. Zwiększono współczynniki dotyku, przez co rysowanie działa dokładniej.
Zakup subskrypcji wiąże się z ponowną akceptacją Regulaminu i Umowy serwisu i aplikacji Medfile.
Eksport wszystkich raportów do XLSX.
Dodano nowe możliwości filtrowania i zaimplementowano system ich zapamiętywania.
Operacje zbiorowe na raporcie usług
Pełne szczegóły usług i wizyt w podglądzie i wydruku dla faktur zbiorczych generowanych w operacjach grupowych (raporty, karta pacjenta).
Wprowadzono opcję pakietu Medfile Free. Szczegółowy zakres funkcji dostępny jest pod adresem: https://www.medfile.pl/cennik Zakup pakietu Medfile PLUS automatycznie anuluje pakiet Medfile FREE i przechodzi w dniu zakupu na subskrypcję Medfile PLUS.
Wskaźnik wizyt w pakiecie Medfile Free w kalendarzu oraz na liście wizyt:
Zakup pakietu Medfile PLUS zawsze widoczny w górnym menu aplikacji:
Po kliknięciu w przycisk KUP MEDFILE PLUS pokaże się okno z możliwością przejścia do zakupu subskrypcji i korzystania z pełnej wersji aplikacji:
Wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie wizyty online przez pacjenta 60 minut po złożeniu rezerwacji.
Powiadomienie o małej ilości wiadomości SMS z prośbą o doładowanie.
Zobacz także: Aktualizacje i zmiany