Oprogramowanie medyczne Medfile® nie spoczywa na laurach i na bieżąco udoskonala swoje funkcjonalności. Podczas ubiegłego miesiąca wiele aspektów zostało zaktualizowanych lub wprowadzonych po raz pierwszy. Jesteś ciekaw co nowego czeka na Ciebie po zalogowaniu do Medfile®? Przeczytaj do końca, aby dowiedzieć się wszystkich szczegółów.
Już teraz bezpośrednio z zakładki powiadomienia e-mail możesz ustawić dodatkowo przekierowanie według lokalizacji. Jest to szczególne istotne dla użytkowników, którzy pracują w kilku placówkach. Wybranie danej lokalizacji spowoduje ukazanie przekierowań użytkowników w tej lokalizacji.
Jest to bardzo szybki sposób na poprawę komunikacji i szybki przepływ informacji, jeżeli praktyka lekarska prowadzona jest w kilku miastach, czy innych lokalizacjach.
Został poprawiony wygląd zakładki użytkownicy, w filtrze „Tylko usunięci”. Obecnie przy usuniętym użytkowniku widnieje tylko data, kiedy został on zlikwidowany z programu. Nie pojawia się już informacja, że użytkownik został usunięty „Ponad 2 tygodnie temu”.
Podczas wystawiania e-Recepty na leki odurzające, lekarz ma możliwość pobrania historii e-Recept pacjenta. Dodatkowo lekarz jest uprawniony do tego, aby poprosić pacjenta o nadanie uprawnień do dokumentacji medycznej, aby pobrać jego pełną historię leczenia. Wszystko to ze względu na najnowsze ograniczenia, które weszły w życie 02.08.2023. Obecnie lekarz ma obowiązek sprawdzić historię e-Recept pacjenta przed przepisaniem środków odurzających lub psychotropowych.
Niewielka zmiana zaszła również w zakładce „Powiadomienia e-mail”. Możliwość aktywowania / dezaktywowania funkcji „Dołącz zaproszenie do kalendarza (iCAL) w wiadomości e-mail”, wcześniej znajdowała się w zakładce przekierowania, a obecnie można ją znaleźć w powiadomieniach e-mail.
Podczas tworzenia oraz edytowania kodów rabatowych użytkownik ma możliwość, aby za pośrednictwem 1 przycisku zaznaczyć wszystkie dostępne opcje. Tyczy się to zarówno użytkowników, jak i wszystkich lokalizacji dodanych do programu. Jest to szczególnie duże ułatwienie dla klientów, którzy posiadają dużą ilość pracowników lub pracują w wielu lokalizacjach.
Nowości zawitały również do zakładki „Centrum powiadomień”. Już teraz można aktywować powiadomienia związane z MedSign. Dostań powiadomienie za każdym razem, kiedy pacjent uzupełni dokument MedSign ręcznie lub z rejestracji online, lub w sytuacji, w której pacjent uzupełni dokument MedSign globalny.
Został rozbudowany serwis gabinety / placówki, a co za tym idzie — już teraz podczas tworzenia nowej usługi pojawia się dodatkowe pole „Słownik usług”. Wybierając usługę ze słownika usług, mamy możliwość, aby pojawiła się ona na stronach: medfile.pl / gabinety oraz halodoctor, gdzie jest wykorzystywany ten katalog usług do ich wyświetlania.
Warto pamiętać o tym, że jeśli ktoś nie będzie miał wybranej usługi z katalogu to na halodoctor.pl nie będzie widać jego usług.
Kolejna drobna zmiana zaszła w podglądzie wizyt, który znajduje się bezpośrednio w karcie wizyty pacjenta. Obecnie system pokazuje u góry najnowsze wizyty, a na dole najstarsze. Jest to szczególnie pomocne w przypadku pacjentów, którzy cyklicznie umawiają się na wizyty w naszym gabinecie. Dzięki temu rozwiązaniu będziemy mieli chronologiczny porządek w podglądzie wizyt.
Zmiany w nazewnictwie zaszły również z perspektywy ustawień globalnych kalendarza. Modyfikacji uległa 3 pozycja, która obecnie brzmi „Automatycznie wysyłaj link do płatności dla zarejestrowanych w kalendarzu…”. Wszystko po to, aby uściślić, że mowa tutaj o wizytach ręcznie zarejestrowanych w kalendarzu.
Dla klientów naszego oprogramowania została również aktywowana możliwość podwójnej autoryzacji za pośrednictwem wiadomości SMS. Jeśli zależy Ci na tym, aby dane Twoje, Twoich pracowników oraz pacjentów były dodatkowo chronione — wyposaż swój gabinet w podwójną weryfikację kodem SMS lub za pośrednictwem aplikacji Google Authenticator.
Zobacz także: Aktualizacje i zmiany
Program do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Medfile® w okresie wakacyjnym nie próżnował i został udoskonalony z myślą o jego użytkownikach.
Masz pomysł na inną modernizację programu? Chciałbyś przedyskutować dotychczasowe zmiany? Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta telefonicznie: (+48) 728 498 407, (+48) 530 000 828 lub e-mailowo [email protected]. Czekamy na kontakt właśnie od Ciebie!