Oprogramowanie medyczne Medfile® w pierwszych dwóch wiosennych miesiącach wprowadziło do systemu wiele nowości. Również ogrom funkcjonalności działających już od lat, został zmodernizowany. Jesteś ciekaw, co zmieniło się w naszym systemie w marcu oraz kwietniu? Zostań do końca i przekonaj się sam.
Cały nasz zespół w ostatnich miesiącach pracował nad tym, aby wprowadzić jak najwięcej kalkulatorów medycznych do systemu. W marcu oraz kwietniu udało nam się uzupełnić zakładkę poświęconą kalkulatorom medycznym, aż o sześć nowych pozycji. Już teraz użytkownicy Medfile®, mogą korzystać z kalkulatorów medycznych, takich, jak:
Jednak już teraz możemy Cię zapewnić, że to nie wszystkie kalkulatory medyczne. Na bieżąco, podczas następnych aktualizacji systemu, będziemy wprowadzać do Medfile® kolejne kalkulatory. Śledź na bieżąco nasze aktualności, aby ich nie przegapić.
Kolejnym udogodnieniem dla naszych obecnych oraz przyszłych użytkowników pakietu haloDoctor Free, jest z pewnością darmowa integracja z platformą ZnanyLekarz. Już teraz we wszystkich darmowych kontach haloDoctor, użytkownicy mogą korzystać z szybkiej oraz bezproblemowej integracji ze ZnanymLekarzem.
Zobacz także: Aktualizacje i zmiany
Lekkiej modyfikacji uległ również widget rejestracji online według lokalizacji. Obecnie, dodaliśmy przy specjaliście informację o jego adresie lokalizacji. Dzięki temu pacjent nie będzie miał wątpliwości, w jakim gabinecie specjalista stacjonuje.
Już teraz możesz rozpocząć testowanie diagnostyki w swojej placówce medycznej! Aby zacząć korzystać z diagnostyki, wystarczy, że wejdziesz do zakładki Badania laboratoryjne w naszym systemie i dodasz laboratorium, w którym chciałbyś przeprowadzać badania. Korzystaj również z możliwości wystawienia swoim pacjentom skierowań do laboratorium. Możesz tego dokonać bezpośrednio z karty wizyty danego pacjenta.
Integracja z badaniami laboratoryjnymi umożliwia szybkie przesyłanie próbek i zamawianie badań, co skraca czas oczekiwania na wyniki. Dzięki temu pacjenci mogą szybciej otrzymać diagnozę i rozpocząć odpowiednie leczenie.
Z perspektywy kalendarza zaktualizowaliśmy również notatki. Obecnie użytkownicy mogą korzystać z intuicyjnego edytora do tworzenia i edycji notatek. Każdy specjalista może wpisać dowolną treść i zmodyfikować ją według preferencji. Dodaj kolor, wytłuszczenie, wprowadź link, czy listę punktową. Korzystaj z edytora notatek, aby z perspektywy kalendarza poinformować wszystkich użytkowników o ważnej sprawie.
Kolejną funkcjonalność dodaliśmy z perspektywy edycji danych pacjenta. Obecnie każdy z użytkowników może sprawdzić historię zmian w adresie pacjenta. Dzięki temu wszystkie modyfikacje będą widoczne, niezależnie od tego, czy będzie to zmiana kraju, czy numeru domu.
W ostatnim czasie po całym oprogramowaniu Medfile® rozsialiśmy również różowe pytajniki. Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego to zrobiliśmy — już śpieszymy z odpowiedzią. Po naciśnięciu w pytajnik zostaniesz przekierowany do instrukcji, która jest związana z daną zakładką lub funkcjonalnością w systemie.
Przykładowo w module powiadomienia e-mail - Użytkownik zostaje przekierowany do instrukcji poświęconej nawigacji w powiadomieniach email. To wszystko po to, aby ułatwić korzystanie z systemu, a w razie jakichkolwiek pytań ‑ rozwiać wszelkie wątpliwości.
Zmiany zaszły również z perspektywy wydruku karty wizyty. W tej sekcji dodaliśmy nowe pole, czyli adres świadczenia usługi. Możliwość wydrukowania karty wizyty jest korzystna zarówno dla specjalisty, jak i pacjenta. Lekarz może w dalszym ciągu prowadzić papierową dokumentację medyczną, z kolei pacjent ma możliwość, aby zabrać ze sobą wszystkie najważniejsze aspekty, które udało się ustalić i zdiagnozować podczas wizyty.
Dodatkowo poprawiliśmy również wygląd wydruku karty wizyty, w której specjalista zaznaczy checkboxem „Rozpoznania”. Po ostatniej aktualizacji drukuje się już nowa wersja karty wizyty
Dla użytkowników naszego systemu dotarliśmy również możliwość zarządzania sekcją „Przedstaw się” w formularzach MedSign. Już teraz z perspektywy zakładki MedSign można do nich przejść za pośrednictwem przycisku „Ustawienia”. Dzięki temu możemy wybrać wszystkie informacje, które pacjent będzie musiał uzupełnić na tablecie. Za pośrednictwem suwaków, możemy zaznaczyć wymagane dane, które pacjent będzie musiał wprowadzić. Dodatkowo możemy wpisać własny regulamin w formularzu metryczki.
Podczas ostatnich miesięcy nasze wyszukiwarki, również uległy zmianie. Zarówno ta na haloDoctor, jak i na medfile.pl/gabinety. Umożliwiliśmy pacjentom oraz specjalistom szukanie w placówkach według ciągu tekstowego pól:
Obecnie obie wyszukiwarki stanowią bardzo intuicyjny element naszych systemów. Wszystko po to, aby umożliwić pacjentom sprawną oraz szybką możliwość zapisania się do Ciebie na wizytę stacjonarną lub elektroniczną.
W trakcie ostatniej aktualizacji wprowadziliśmy do Medfile® również nowe wskazania refundacyjne, które zostały opublikowane przez Ministerstwo Zdrowia. Jeżeli Centrum e-Zdrowia wprowadza aktualizację danych refundacyjnych, nasz zespół na bieżąco wdraża je do systemu.
Kolejna zmiana, jaka zaszła w Medfile®, jest z perspektywy wydruku karty wizyty. Dodaliśmy możliwość wydrukowania samego kodu e-Recepty. Jeżeli podczas wizyty wystawiasz pacjentowi e-Receptę, masz możliwość za pośrednictwem przycisku „Drukuj stronę” zaznaczyć checkboxem tylko kody e-Recepty / e‑Skierowania, dzięki czemu wydrukujesz pacjentowi sam 4 cyfrowy kod e‑Recepty, jeśli Cię o niego poprosi.
Kolejne nowe udogodnienie, użytkownicy mogą zauważyć z perspektywy zakładki rachunki. Już teraz istnieje możliwość wyszukania dokumentu księgowego wystawionego na kontrahenta, bez względu na to, czy dokument posiada przypisanego pacjenta i kontrahenta jednocześnie.
Wystarczy, że w lupce wpiszemy nazwę kontrahenta oraz naciśniemy enter. Automatycznie pojawią się wszystkie dokumenty księgowe wystawione właśnie dla tego kontrahenta.
Z perspektywy zakładki „Rachunki” podczas tworzenia dokumentu księgowego, mamy możliwość wyboru typu płatności. Jeżeli pacjent za naszą usługę będzie płacił gotówką ‑ z perspektywy listy rozwijanej możemy w szybki sposób wybrać odpowiednią kasę. Taka sama sytuacja występuje również w przypadku wyboru terminala płatniczego lub drukarki fiskalnej.
Zobacz także: Aktualizacje i zmiany
Wszystkie aktualizacje, które wprowadziliśmy do naszego systemu w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, powstały z myślą o Tobie. Dodatkowo wiele z nich powstało z inicjatywy naszych klientów. Dlatego jeśli Ty masz pomysł na modernizację Medfile® ‑ skontaktuj się z nami!
Jesteśmy dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00 zarówno telefonicznie: (+48) 530 909 308, (+48) 537 208 703, jak i e-mailowo: [email protected].