”W marcu jak w garncu” mówi słynne polskie powiedzenie, ale czy w Medfile® również było pochmurnie i burzowo? Zdecydowanie nie!
W Medfile® świeciło słońce, a program do obsługi małych praktyk lekarskich oraz średnich i dużych podmiotów leczniczych rozwinął się o kolejne elementy.
W marcu Medfile® znalazł się na mapie innowacji w ochronie zdrowia. Co to za mapa? Mapa ta została przygotowana przez Ministerstwo Zdrowia i przedstawia zbiór unikatowych rozwiązań i skalę zastosowania nowych technologii.
W ubiegłym miesiącu również zostało opublikowane obwieszczenie Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. Medfile® od 1 marca 2023 dokonał importu tych danych.
W kalendarzu zostały zmienione listy wyszukiwania specjalistów, a dokładnie została wprowadzona dynamiczna lista wyboru specjalisty. Co to oznacza? Każda lista w której wybieramy specjalistę, np.: do wizyty, do dokumentu księgowego czy w raporcie — przedstawia dynamicznie specjalistów, dzięki czemu działa szybciej.
Jakie kolejne elementy zostały wprowadzone? Posiadając większą ilość pracowników, wiemy jak ważne, jest funkcjonowanie pracy pracowników recepcji. Dodatkowo jak ważna jest przejrzystość najważniejszych elementów oprogramowania. Idąc tą myślą, możemy ukryć godziny pracy w kalendarzu oraz wprowadzić inicjały specjalistów.
Zarówno w kalendarzu jak i w oprogramowaniu Medfile® powstała lista rezerwowa. Jest to nic innego jak lista oczekujących pacjentów na wolne terminy. Taka lista przechowuje pacjentów wg określonego z góry algorytmu i pomaga znaleźć dla pacjenta termin na wizytę. Więcej szczegółów znajduje się tutaj: https://www.medfile.pl/blog/lista-rezerwowa-pacjentow
W Medfile® to możliwe. Telefonia VoIP, to nic innego jak telefonia internetowa. Mówiąc jeszcze prościej, jest to wykonywanie i odbieranie połączeń np.: za pomocą podpiętych słuchawek do komputera.
A co daje telefonia VoIP w Medfile®? Otóż można wykonać połączenie, klikając w numer pacjenta czy opiekuna prawnego. Dodatkowo można weryfikować billing połączeń przychodzących i wychodzących z ostatniego miesiąca, a wkrótce będzie możliwość, aby dodać notatkę do każdego połączenia.
Minimalna, a jak ważna zmiana w raporcie księgowości. Teraz również przekazywana jako informacja nie tylko o pacjencie, który jest odbiorcą faktury, ale również o kontrahencie np.: fundacji, która pokrywa koszty leczenia pacjentów.
Medfile® posiada możliwość wpisania kodu śledzenia, który obrazuje w widgetach rejestracji online i rejestruje konkretne zdarzenia np.: przycisk umów wizytę czy stronę podziękowania.
Nie od dziś wiadomo, jak ważna jest komunikacja z pacjentem. Dzięki wielu opcjom przeróżnych typów wiadomości SMS wysyłanych z Medfile® możemy być w stałym kontakcie z pacjentem. Przygotowaliśmy również możliwość dokupienia jednorazowej paczki SMS w postaci 5000 tys czy 10 0000 tys. Potrzebne jest 3000 SMS? Taki zakup również jest możliwy.
Jak SMSy to i e-maile. Kontakt z pacjentem również może odbywać mailowo. Treść maili podlega edycji, a dzięki nowym zmiennym takim jak dane o wykonywanej usłudze czy miejscu wykonywania można jeszcze lepiej powiadomić pacjenta o jego wizycie.
Wywiad medyczny pacjenta, często jest to dokument, który przekazywany jest pacjentom w formie drukowanej. Dodaliśmy możliwość wgrania swojego logo oraz jego druku na dokumencie.
Potrzebujesz oprogramowania w opcji white label? Skontaktuj się z nami a przedstawimy Ci ofertę https://www.medfile.pl/white-label
Czy w kwietniu są planowane prace programistyczne? Tak. Medfile® nie przestaje się rozwijać i na kwiecień planowane są kolejne udoskonalenia oprogramowania. Zdradzimy, że na początku kwietnia pojawi się nowa aplikacja mobilna Android / iOS.
Zobacz także: Aktualizacje i zmiany
Potrzebujesz pomocy? Sprawdź FAQ, który zawiera szereg pytań i odpowiedzi zadawanych przez użytkowników. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami. Dane do kontaktu znajdziesz w zakładce kontakt bądź bezpośrednio w swojej aplikacji zadając pytanie przez formularz pomocy.