Za nami 2 gorące miesiące obfitujące w liczne aktualizacje! Jesteś ciekawy co w tym czasie zmieniło się w Medfile®? Zapraszamy do zapoznania się z poniższym artykułem.
Wyszukiwarka umożliwia szybkie znalezienie terminu wizyty dla pacjenta. W kartotece pacjenta został dodany przycisk umożliwiający przejście do widoku wyszukiwarki za pomocą jednego kliknięcia.
Potrzebujesz dodać do kartoteki pacjenta załącznik? System umożliwia również wprowadzanie plików w formacie .HEIC (są to pliki służące do przechowywania obrazów na najnowszych urządzeniach firmy Apple).
Każdy użytkownik po zalogowaniu do Medfile® może podejrzeć listę wystawionych pacjentowi e‑Skierowań i e-Zwolnień. Podejrzeć szczegóły eSkierowania bądź eZwolnienia może wyłącznie autor dokumentu.
Potrzebujesz zmienić kartę wizyty przypisaną do cyklu wizyt powtarzalnych? Możesz to zrobić w kilka kliknięć, wystarczy, że wejdziesz z dowolną wizytę z cyklu, wybierzesz nową kartę i zaznaczysz, że zmiana ma dotyczyć wszystkich zaplanowanych wizyt.
Dzięki ostatnim zmianom nie tylko konto główne może wykonywać lub zaktualizować ustawienia integracji z portalem ZnanyLekarz. Aktualizacja spowodowała, że do listy uprawnień, które można nadać innym użytkownikom dołączyła opcja konfiguracji ustawień integracji ze ZnanymLekarzem. Zmienił się również zakres przesyłanych danych - jeśli w Medfile® odwołasz wizytę i podasz powód jej odwołania, to taka informacja zostanie przekazana do portalu ZnanyLekarz.
W module Marketplace, czyli elektronicznym sklepie została dodana możliwość aktywacji na okres testowy lub zakupu kolejnych funkcjonalności.
Dla każdej usługi możesz zaznaczyć przez kogo jest ona świadczona oraz w jakim gabinecie. Ostatnie aktualizacje spowodowały, że lista jest dynamiczna oraz dostępna jest wyszukiwarka pozwalająca na szybkie znalezienie specjalisty po jego imieniu lub nazwisku.
Korzystasz z indywidualnej karty wizyty? Chcesz mieć bezpośrednio przy polu Zalecenia, możliwość ich wydruku? Utwórz nową wersję swojej karty, dodaj pole Zalecenia i wpisz jego nazwę. Zapisz wprowadzone zmiany. Korzystając z karty obok utworzonego pola pojawi się przycisk drukarki, którego naciśnięcie spowoduje wydrukowanie pola wraz z jego zawartością.
Czerwcowa aktualizacja spowodowała zmiany w widoku uprawnień, dzięki czemu każdy specjalista ma dostęp do własnych harmonogramów oraz w zależności od nadanych uprawnień może podejrzeć lub edytować także grafiki innych specjalistów.
Medfile® umożliwia pacjentom wystawienie opinii do wizyty po otrzymaniu linka od placówki bądź specjalisty w wiadomość SMS lub email. Za pomocą systemu możesz już podejrzeć jakiej wizyty dotyczyła wystawiona przez pacjenta opinia.
Jeśli korzystasz z integracji Medfile® - Telefonia VoIP ten wpis dotyczy właśnie Ciebie! System został wzbogacony o możliwość wprowadzenia notatek do każdego przychodzącego i wychodzącego połączenia.
Kilka miesięcy temu system został rozszerzony o moduł umożliwiający tworzenie własnych raportów. W ostatniej aktualizacji pojawiły się kolejne zmienne, z których mogą korzystać użytkownicy. Są to:
Zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z 1 lipca 2023 r. została w Medfile® zaktualizowana lista leków refundowanych.
W ostatnim czasie zostały dodane do Medfile® dwa kolejne formularze. Wybierz je w karcie wizyty, uzupełnij a następnie wydrukuj i przekaż pacjentowi. Są to:
Chcesz wysłać szybko wiadomość SMS do pacjenta? Kliknij w kalendarzu w odpowiednią wizytę, wybierz zakładkę Pacjent a następnie naciśnij na przycisk “Wyślij wiadomość” obok numeru telefonu pacjenta. Wpisz treść lub skorzystaj z szablonu i naciśnij przycisk Wyślij.
Wprowadziłeś własną notatkę w kartotece pacjenta? Dzięki ostatnim zmianom pole Uwagi jest widoczne w karcie wizyty pacjenta.
Umawiając pacjenta na wizytę system za pomocą graficznej ikony pokazuje, że pacjent czeka na wolny termin. Jeśli wybierzesz z listy pacjenta, to po prawej stronie pojawi się zakładka ,,Oczekuje” z listą preferowanych terminów. Korzystanie z podpowiedzi powoduje oznaczenie w zakładce “Lista rezerwowych” i że poszukiwanie wolnego terminu zostało zakończone.
Pacjenci zapisują się do Ciebie na wizyty z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem? Ostatnia aktualizacja spowodowała, że w rejestracji online widoczne są terminy do 12 miesięcy do przodu.
Zarządzasz ustawieniami pracowników w Medfile®? Masz nowe możliwości! Z poziomu swojego konta możesz ustawić kiedy pacjent może najszybciej zapisać się do specjalisty na wizytę bądź e-Wizytę poprzez rejestrację online (zakładka Rejestracja online) oraz uzupełnić potrzebne dane do połączenia specjalisty z systemem P1 (zakładka Ustawienia e-Zdrowie P1).
Ostatnie aktualizacje dotyczyły również połączeń online przez haloDoctor. Usprawniono ich działanie oraz dodano możliwość podglądu zdjęcia specjalisty w panelu pacjenta.
Szukasz informacji na temat leku? Skorzystaj z nowego modułu dostępnego na haloDoctor! Wejdź na stronę https://www.halodoctor.pl/baza-lekow i wyszukaj interesującą Cię pozycję.
Integracja z Google Analytics została wzbogacona o kolejne przesyłane dane. Integracja z Kalendarzem Google została odświeżona tak, aby u każdego użytkownika bez wyjątku działała szybko i sprawnie!
Twoja placówka posiada kilka oddziałów? Jeśli korzystasz dodatkowo z rejestracji online, to zapoznaj się z lipcową nowością. Dla każdej posiadanej lokalizacji możesz przekierować wiadomości e-mail do specjalistów na inny adres e-mail . Dzięki takiej możliwości w zależności od lokalizacji, którą wybrał pacjent podczas zapisu, wiadomość e-mail trafi do recepcji odpowiedniego oddziału.
Dla każdej wprowadzonej etykiety została dodana możliwość określenia graficznego lub tekstowego skrótu. Jeśli przypiszesz etykietę do wizyty, to odpowiedni skrót etykiety będziesz mógł podejrzeć z poziomu kalendarza! To duża zmiana w Medfile®, która z pewnością usprawni pracę pracowników recepcji!
Zobacz także: Aktualizacje i zmiany
Bądź na bieżąco - cały czas pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami, aby maksymalnie usprawnić pracę wszystkich użytkowników Medfile®!
Potrzebujesz informacji albo masz pomysł na nową funkcję? Skontaktuj się z nami telefonicznie: (+48) 728 498 407, (+48) 530 862 922, bądź za pomocą formularza pomocy w swojej aplikacji.