Miesiąc maj przywitał użytkowników aktualizacją Medfile® w zakresie ‘’mniejszych’’ zadań. Co to oznacza? Otóż, prace programistyczne dzielą się na etapy począwszy od planowania prac tworzenia programu - testowania - i w końcu publikacji. Oczywiście w między czasie prowadzony jest szereg prac zapewniających optymalizację i bezpieczeństwo.
Tym razem udoskonaliliśmy wyszukiwanie wartości słownikowych typu ICD-10 / ICD-9 / ICF i podobnych. Wartości słownikowe pozwalają w określony sposób uzupełniać dokumentację medyczną i tworzyć ją jako jednolity szablon łatwy do odczytu przez wszystkich pracowników medycznych.
Notatka nie stanowi elektronicznej dokumentacji medycznej, dzięki czemu pracownicy medyczni mogą w szybki sposób pozostawić informację dla pracowników administracyjnych. Tytuł wizyty natomiast stanowi dokumentację medyczną i uzależniony jest od określonych uprawnień każdego użytkownika.
Oznacza to, że pacjent może zapisać się na wizytę nawet gdy placówka lecznicza w danej godzinie nie pracuje i nie może za pomocą połączenia telefonicznego umówić pacjenta. Pacjent podczas zapisu otrzymuje możliwość zapoznania się z dokumentem „Regulamin rejestracji online”. Każdorazowo akceptowany dokument jest przechowywany przez administratora w kartotece medycznej pacjenta.
Obecnie w Medfile® wszystkie wizyty można podejrzeć z kilku miejsc znajdujących się w programie, dodatkowo dodana została możliwość przechodzenia między wizytami poprzednimi (zakończonymi) a następnymi (zaplanowanymi).
Ułatwieniem dla osób korzystających z dokumentów typu rachunki/ paragony/ faktury/ pakiety została dodana podpowiedź określonego pola sugerująca, jaki będzie numer dokumentu. Numeracja nadawana jest automatycznie za pomocą określonego skryptu.
Bezpieczeństwo w Medfile® jest bardzo ważnym aspektem. Podwójna autoryzacja za pomocą aplikacji dostępnej w systemie Android oraz iOS daje możliwość zabezpieczenia swojego konta. Zadbaj o bezpieczeństwo swoich danych. Przeczytaj również o bezpieczeństwie w Medfile®.
Ustawienia kalendarza o których informowaliśmy wcześniej tutaj: https://www.medfile.pl/blog/spersonalizowany-kalendarz-w-medfile również zostały dopracowane, tym razem w zakresie automatycznego wysyłania dokumentów do pacjentów oraz zapisywania ich w kartotece każdego pacjenta. Takie ustawienia pozwalają w szybki sposób przed wizytą dostarczyć elektronicznie (sms, email) dokumenty każdemu pacjentowi dając możliwość uzupełnienia ich nawet kilka dni wcześniej.
Podczas rejestracji online pacjentów istnieje możliwość dołączenia zaproszenia do wydarzenia. Zaproszenie pozwala dodać przypomnienie do kalendarza pacjenta.
Pozwala ona oznaczać pacjentów jako „aktywny” oraz „usuniętych”. Zdarza się, że pracownicy dodadzą podwójnie pacjenta do swojego oprogramowania tworząc podwójnych pacjentów. Każdego pacjenta można oznaczyć jako „Pacjent usunięty” a dodatkowo w tego typu pacjentach nie można wykonać żadnej akcji na jego danych. Wszystkie elementy połączone z pacjentem zostają zablokowane.
W Medfile® można stworzyć i planować wizyty grupowej jednego specjalisty i N pacjentów. Wizyty grupowe mogą być powtarzalne co często stosowane jest w dziedzinach nauki psychologicznych. Dodatkowo dodana została możliwość skopiowania wizyty grupowej wraz z pacjentami, dzięki czemu czas planowania oraz pracy recepcji ulega zmniejszeniu.
W Medfile® istnieje możliwość stworzenia formularzy dedykowanych dla placówki leczniczej i udostępnienia ich na dodatkowym urządzeniu typu tablet. Tego typu urządzenie znajduje się w recepcji podmiotów leczniczych i pozwala na zebranie wstępnych danych o pacjencie. Metryczka wypełniana przez pacjenta zawiera podstawowe dane personalne pacjenta, które po uzupełnieniu trafiają bezpośrednio do Medfile®. Ważne, pacjenci nie muszą być obywatelami polski, metryczka zawiera również listę krajów pozwalając na zapis pacjentów z całego świata.
Nazwa marketingowa – to nic innego jak wpisanie nazwy którą pacjenci identyfikują dana placówkę leczniczą.
Korzystając z Medfile® można również udostępnić na swojej stronie internetowego rejestracje online pacjentów. Od teraz posiadając kilku specjalistów można na koncie głównym pobrać link każdego z nich! Jest to duże ulepszenie dla większych placówek które stawiają na rozwój i udostępniają rejestracją online dla każdego specjalisty.
Czy to wszystko ? Nie, pracujemy nad centrum powiadomień dodając kolejne elementy które ułatwiają prace, rozpoczynamy pracę nad połączeniem SuperVOIP, aktualizujemy haloDoctor oraz wiele innych. Bądź na bieżąco śledząc naszego funpage oraz NEWS bezpośrednio w aplikacji.
Zobacz także: Aktualizacje i zmiany
Możesz również skontaktować się z nami i wszystko Ci opowiemy.: +48 530 862 922, +48 728 498 407,
+48 530 862 922 lub [email protected].