Jesteś ciekawy jakie nowości pojawiły się w Medfile® w ostatnim czasie? Zachęcamy do zapoznania się z poniższym artykułem. Bądź na bieżąco – wkrótce pojawią się kolejne aktualizacje oprogramowania Medfile®!
Pacjent nie przyniósł na wizytę swojej historycznej dokumentacji medycznej? Bez obaw. Dzięki najnowszym zmianom możesz wyszukać zdarzenia medyczne pacjenta za pomocą połączenia z P1. Jak to działa? W kartotece pacjenta znajduje się specjalny przycisk uruchamiający wyszukiwarkę ZM. Po naciśnięciu przycisku należy określić zakres czasu, a następnie wybrać typ zdarzenia. Pamiętaj, że na każdorazowy podgląd jakichkolwiek informacji pacjent koniecznie musi wyrazić zgodę za pomocą jednego ze źródeł komunikacji: wiadomości SMS lub e-mail. Centralny zbiór danych pozwoli na kompleksowe leczenie pacjenta bez konieczności przekazywania dokumentacji papierowej.
Zdarzają Ci się sytuacje, w których omyłkowo stworzyłeś 2 kartoteki jednemu pacjentowi? Medfile® jest możliwość scalenia zdublowanych kartotek. W oknie scalania pacjenta dodaliśmy informację o wieku, adresie email oraz numerze telefonu, dzięki czemu prawidłowo wybierzesz właściwego pacjenta.
Dzięki raportowi, który powstał w Medfile® w ubiegłym roku rozliczenie trwa tylko kilka sekund a Twój czas pracy jest zaoszczędzony. Możliwość pobrania raportu na urządzenie w formacie xls została dopracowana o dzielenie każdego specjalisty na osobny arkusz.
Ustawiasz blokady czasu pracownikom cyklicznie? Dodaliśmy opcję ustawień co dwa tygodnie, ułatwiając pracę.
Wszelkie ustawienia integracji z P1 powinny być proste i czytelne dla każdego użytkownika. Dzięki podziale ustawień lekarze i pracownicy dodatkowi nie spotkają się z kłopotem wgrywania certyfikatów.
Pozwala na sprawdzenie statusu ubezpieczenia pacjenta została rozszerzona o funkcję zmiany hasła w eWUŚ. Dzięki tej opcji nie ma konieczności logowania się bezpośrednio do eWUŚ - hasło możesz zmienić szybko i wygodnie za pomocą Medfile®.
Dzięki najnowszej aktualizacji możesz udostępnić załącznik dodany do karty wizyty lub kartoteki pacjentowi za pomocą jego konta w portalu. Załącznik możesz udostępnić na okres 1 dnia, 3 dni, tygodnia lub miesiąca. Każdorazowe udostępnienie załącznika wymaga potwierdzenia za pomocą dwuetapowej autoryzacji (2FA).
Twoja placówka zatrudnia specjalistów zza granicy, którzy nie posiadają numeru PESEL lub numeru Prawa Wykonywania Zawodu? Od teraz specjaliści mogą raportować Zdarzenia Medyczne także za pomocą innych identyfikatorów np. numeru paszportu.
Nie musisz już przechodzić podczas wizyty do karty pacjenta, aby go podejrzeć. Dbamy o komfort Twojej pracy w Medfile®, dlatego dodaliśmy możliwość podglądu wywiadu z poziomu otwartej karty wizyty.
Zdarzają się w Twojej placówce pacjenci, którzy notorycznie umawiają się na wizyty za pomocą rejestracji online, a następnie nie przychodzą, blokując czas specjalisty dla innych pacjentów? W Medfile® możesz umieścić takiego pacjenta na czarnej liście, a następnie zablokować jego adres email w rejestracji online. Pacjent, próbując zapisać się na wizytę, otrzyma stosowny komunikat.
Ostatnia aktualizacja dotyczyła również raportu księgowości, dzięki czemu w raporcie możesz podejrzeć zarówno istniejące dokumenty, jak i te usunięte. Wkrótce będziesz mógł również zweryfikować datę usunięcia dokumentu oraz użytkownika, który dokonał zmiany.
W jaki sposób rozpoznać, że dokument jest usunięty? To proste, usunięte rachunki i faktury prezentowane są kolorem czerwonym.
Widget rejestracji wg lokalizacji został wzbogacony o możliwość przełączenia formularza na język angielski lub norweski. Analogiczna zmiana została wprowadzona w formularzu Medsign na tablecie – dzięki temu pacjenci nieposługujący się językiem polskim mogą wybrać dla siebie dogodną opcję.
Najnowsza aktualizacja dotyczyła również zakładki Wizyty – dla wizyt anulowanych został pokazany powód jej anulowania. Dbając o komfort pracy naszych użytkowników została również pokazana informacja o zwrocie płatności przez PayU.
Zobacz także: Aktualizacje i zmiany
Masz pomysł na nową funkcjonalność? Wyślij do nas wiadomość e-mail lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: +48 530 000 828, +48 728 498 407, +48 530 862 922 lub [email protected].